דגל הגאווה בכניסה למינהל החינוך

מוטי ששון נגד התבטאות שר החינוך: "נמשיך לחבק כל ילד וילדה"

ראש עיריית חולון הודיע הבוקר כי הנחה את מינהל החינוך בעיר לעסוק בהרחבה בנושא השיוויון לקהילה להט"בית

פורסם בתאריך: 12.1.20 11:58

גם ראש עיריית חולון, מוטי ששון, הצטרף הבוקר (ראשון) לראשי הרשויות שהורו לשוחח עם התלמידים על חשיבותה של הסבלנות וקבלת הקהילה הגאה, בעקבות הדברים שאמר שר החינוך רפי פרץ.

בפוסט שפירסם ששון, ציין כי הנחה את ראש מינהל החינוך במהלך השבוע הקרוב, לשים דגש על ערכי השיוויון בין המינים, אהבת  הזולת וכיבוד האחר במערכת החינוך העירונית.



ביום שישי, בראיון שהעניק השר פרץ לעיתון ידיעות אחרונות, אמר כי "הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה" ולכן לא יהיו להט"בים, כן הוסיף כי "המשפחה הנורמטיבית היא איש ואישה על פי המסורת של עם ישראל". בעקבות ההתבטאות החליטו מספר ראשי רשויות, בן תל אביב וראשון לציון השכנות, להורות על פתיחת יום הלימודים בשיחה על ההתבטות ובדיון על הצורות השונות שיכולות להיות למשפחה.

"אנו, בעיר הילדים, חיבקנו, מחבקים ונמשיך לחבק כל ילד וילדה, נער או נערה, ללא הבדל מין או גזע. אנו רואים בכל משפחה המקנה אהבה וחינוך תומך לילדיה – משפחה בריאה ונורמטיבית", כך כתב הבוקר ששון בדף הפייסבוק שלו.
בהמשך דבריו התייחס ראש העיר לציון שנתיים להקמת להוסטל ייחודי עבור בני נוער מן הקהילה הגאה. "רק בשבוע שעבר ציינו שנתיים להוסטל הייחודי למען נוער להט"בי בחולון שהקימה בעיר עמותת אורות – הוסטל למען צעירות וצעירים בגילאי 18-25 אלה שמצאו עצמם ללא בית, בעקבות נטייתם המינית. אנו נמשיך לפעול למענם ולמען הקהילה בעיר – ולא פחות חשוב: לחבק אותם ולאהוב אותם, כמו כל נער או נערה אחרים בחולון".

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר