אילוסטרציה: shutterstock.com

תלמיד סובל מהתעללות בבית הספר: "הוא נאלץ לקחת כדורים נגד חרדה"

תלמיד כיתה ב' שאובחן כאוטיסט סובל מדי יום מהתעללות מילולית ופיזית. אמו מבקשת להעבירו למסגרת אחרת: "אף אחד לא שומר עליו"

פורסם בתאריך: 12.2.20 16:52

תלמיד כיתה ב' בחולון סובל מהתעללות מילולית ופיזית ממושכת בבית הספר, אך למרות המצוקה והמאמצים הוריו אינו מצליחים להעבירו למסגרת חינוכית אחרת.

לטענת אמו של התלמיד, המאובחן כאוטיסט, התלמידים בבית הספר נוהגים לכנות אותו בכינוי גנאי, לקלל אותו אף להתעלל בו פיזית, רק בגלל שהוא חובש כיפה וציצית. "היה מקרה שבו אחד הילדים לקח את הכיפה שלו והכניס אותה לתחתונים שלו", מספרת האם, "הם קוראים לו בשמות, לועגים לו, צובטים אותו ומרביצים לו".



האם מוסיפה כי בעקבות ההתעללות שעובר בנה, הוא נאלץ ליטול כדורים נגד חרדות, בהמלצת הפסיכיאטר. "אבל זה לא עוזר, שום דבר לא עוזר, כי בכל יום הוא פוגש את הילדים שתוקפים אותו", טוענת האם, "גם הפסיכיאטר שלנו סבור שאסור לבני להמשיך וללמוד בבית הספר הזה. מגיע לו להשתחרר מההתעללות".

 

ואולם, למרות המצב הקשה והפצרותיה של האם, התלמיד ממשיך ללמוד באותו בית הספר. "הוא ילד שהתעללו בו, ואני לא מבינה למה לא מאשרים לו לעבור למסגרת אחרת, שבה יהיה חופשי מהצקות והקנטות. מצאנו מסגרת אחרת, אבל אנחנו לא זוכים לשיתוף פעולה מצד העירייה. אני מיואשת. לא מצליחים להגן על הבן שלי".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "המקרה מוכר למשרד החינוך ולמינהל החינוך ומטופל בערוצים המתאימים. מטעמים של צנעת הפרט לא נוכל להרחיב בנושא. האם מוזמנת לחזור לשיח חינוכי עם הגורמים הרלוונטיים".

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש לנו מדינה שמתעללת באזרחים שלה
    והטובים חסרי אונים
    בהולנד לאחרים לא היה רורא

  2. נטע

    שהאמא לא תשלח אותו לבית הספר.היא גם רשאית לשבת בבית הספר אם הצוות לא מסוגל להעניק לו תחושת מוגנות.שתפנה לפיקוח היועצות במשרד החינוך ולא למחלקת החינוך בעיריה.זכותה גם ללמדו בבית.יש בתי ספר שיש להם כיתתת תקשורת בבית הספר.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר