צילום: New Africa / shutterstock.com

בעקבות אלימות כלפי גננת: יושבת מחר גן בחולון

יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, ענת דדון: "בזמן האחרון אנחנו נתקלים בתופעה קשה מאוד, של אלימות של הורים כלפי גננות"

פורסם בתאריך: 23.2.20 13:49

הסתדרות המורים תשבית מחר (שני) את גן הילדים סמדר בחולון, בעקבות מקרה אלימות חריג כלפי הגננת. המשמעות: הלימודים יחלו מחר בשעה 09:00.

ההחלטה להשבית את הגן היא לאחר שבועות האחרונים, מספר הורים הביאו את ילדיהם לגן שלא בשעות הקבלה המותרות. כאשר הגננת העירה להורים על כך, הם החלו לצעוק עליה מול כל הילדים.



בנוסף, לטענת הסדרות המורים, אותם הורים התפרצו לשטחי הגן מספר פעמים וצעקו על הגננת. כמו כן, באחד הימים, אב של אחד התלמידים בגן אף משך בחוזקה את דלת הגן וניסה להיכנס בכוח, והכל לעיניי הילדים. עוד נטען כי הילדים ששמעו את הצעקות והיו עדים למראה הדלת המתרופפת פחדו מאוד והחלו לבכות.

יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, ענת דדון, מסרה בתגובה לאירועים: "בזמן האחרון אנחנו נתקלים בתופעה קשה מאוד. אלימות של הורים כלפי גננות. הדבר הזה בלתי נתפס. הורים מפעילים אלימות כלפי הגננות שלנו. מגדפים אותן, נכנסים לשטחי הגן ואפילו מרימים ידיים. בגן יש כללים ועל ההורה לכבד ולקבל אותם למען הסדר הטוב. אף אדם לא יכול לעבוד כשהוא מותקף מילולית או פיזית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עדן כהן

    שלום רב
    אני נגד אלימות פיזית נגד מורים גננות ונותני שרות,אבל מקומם אותי שכשיש אלימות בחולון על חסרי יישע בגן לא משביתים את מערכת החינוך למה???????

  2. מענין

    קודם שהורים יפסיקו לצרוח על הילדים שלהם אחרכך שיבוא בדרישות למי שנותנות את נפשם יום אחר יום לעשרות ילדים עצוב

  3. איילת

    כגננת עם הרבה שנים במערכת החינוך , לשימחתי אני גימלאית, מידי פעם נזכרת אני בהתנהגות הורים אלימים כלפי , ותאמינו לי שזה השאיר צלקת בנפש.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר