גן ילדים. אילוסטרציה: שאטרסטוק
גן ילדים. אילוסטרציה: שאטרסטוק

טענות קשות של הורים: "עונש חינוכי" בצהרון בחולון – מניעת אוכל מהילדים

רשת קהילה ובפנאי בודקים את הטענות החמורות: "אנו בקשר שוטף ושקוף מול הורי הגן"

פורסם בתאריך: 8.3.20 12:19

הורים בחולון מעלים טענות קשות על העונשים שמוטלים על הילדים בצהרון בחולון: "הסייעת מונעת מהם אוכל ולעיתים צובתת את הילדים שמתפרעים – כעונש. הילדים שלנו מפוחדים ואנחנו מפחדים להתלונן".



לטענת ההורים אחת מהסייעות בצהרון מענישה את הילדים בצורה חריגה, על ידי מניעת מזון ובמקרים אחרים אף צובטת את הילדים. בנוסף, לטענתם בשבוע שעבר, לאחר שמספר ילדים בצהרון, בגילאי 4-5, הפריעו במהלך הפעילות הסייעת מנעה מהם לאכול פירות לעיניי שאר הילדים בגן.

"הילד חזר הביתה בבכי וסיפר לי שכל הילדים אכלו פירות והוא רצה לאכול תפוז, אבל הסייעת אמרה לו שהוא לא יקבל מפני שלא התנהג יפה", מספר בן משפחתו של אחד הילדים שנענשו ל"השקמה חולון".

לטענת ההורים, כאשר פנו לסייעת לקבל הסברים, היא הסכימה עמם שמדובר בעונשים חריגים והבטיחה שלא לחזור על כך. אבל אז לטענתם, התברר כי הסייעת נוקטת בשיטת ענישה אחרת על ידי צביטת הילדים בפניהם. אמו של הילד פנתה למפעילת הצהרון כדי לברר את המקרה, אך לדברי הדוד, המפעילה הגיבה בזעם והכחישה שעשתה זאת. המפעילה טענה כי לפעמים היא מלטפת את פני הילדים כשהיא כועסת ומסבירה להם שהתנהגו לא בסדר.

לטענת גורמים המעורים בפרטי המקרה לאחר שההורים שוחחו שוב עם המפעילה לאחר שנרגעו הרוחות, הם הופתעו מתגובתה. לדבריהם, היא צעקה עליהם ולאחר שהודתה שיש הורים נוספים שהתלוננו, איימה שתפסיק את כל היחס הטוב שנתנה לילדים. "'אני לא מתכוונת להתנצל על שום דבר, נמאס לי שהורים מאיימים עליי שיפנו לעוד גורמים, אתם מוזמנים לפנות למי שאתם רוצים", כך אמרה המפעילה לטענת ההורים.

בעקבות הדברים ההורים פנו בתלונה להנהלת הצהרון. אבל גן לאחר פגישה שהתקיימה בנוכחות המפעילה, נמשך היחס הקשה כלפי הילד.



מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "המקרה הובא לידיעתנו, אנו בודקים אם יש בו אמת ונטפל בהתאם, אנו בקשר שוטף ושקוף מול הורי הגן".

תגובות

תגובה אחת
  1. עדן כהן

    רשת קהילה ופנאי ורשת התחלה חכמה לעשות בדק בית בדחיפות ילדינו לא הפקר וזאת לא סיסמא ,תראו כמה פעמים קוראת אלימות בצהרונים שאתם אמונים עליהם
    מתביישת בעיר חולון ובמי שעומד בראשה
    שלא נוקף אצבע בהגנה על ילדינו

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר