תומכי ההוראה המצטיינים לשנת תש"ף: אילנית אמסלם ודורון צדקה

תנו כבוד: אמסלם וצדקה, פעילים ותיקים הוועדי ההורים, יקבלו את אות ההצטיינות מטעם הנהגת ההורים בחולון

פורסם בתאריך: 11.3.20 10:52

אילנית אמסלם ודורון צדקה, הם הזוכים באות ההצטיינות מטעם אנשי הנהגת ההורים בטקס תומכי ההוראה לשנת הלימודים תש"ף.

טקס חלוקת אותות ההצטיינות של תומכי ההוראה בחולון ייערך בסוף החודש, בהשתתפות ראש העירייה מוטי ששון. הטקס, המתקיים בפעם השנייה ברציפות, יכלול הענקת אותות הצטיינות לאנשים המעורבים בחינוך שאינם מורים, בהם ספרניות, מזכירות, אבות בית, סייעות, לבורנטים ונציגי הנהגת ההורים.

בין הזוכים באות ההצטיינות נכללים שני נציגים מתוך הנהגת ההורים העירונית: דורון צדקה ששימש כיו"ר הנהגת ההורים של בית הספר אשכול ואילנית אמסלם ששימשה כיו"רית הנהגת ההורים בבית הספר שער האריות.



12 שנה אמסלם שימשה בתפקיד יו"ר ועד ההורים בבית הספר שער האריות, שבו למדו ארבע בנותיה. במהלך פעילותה בהנהגת ההורים הבית ספרית שמשה כמנטורית של יושבי ראש ועדי הורים חדשים בחולון. כמו כן, פיתחה את מיזם החטיבה הצעירה בבית הספר.

צדקה פעיל בוועד ההורים כבר 11 שנים, כאשר במהלך פעילותו מונה לסגן יו"ר הוועד הבית ספרי ולאחר מכן לראש הוועד. לפני כשנה נבחר להנהגה ההורית בחולון שבראשה עומדת בתאל בן דוד.

"זה מרגש לדעת שעיריית חולון מוקירה את העשייה של הנהגת ההורים. אני חושבת שגם הזכייה שלי היא שיתוף פעולה של חברי הוועד שהיו אתי בבית הספר. זה שיתוף פעולה של כל ההנהגה הבית ספרית. כיף לדעת שעיריית חולון מוקירה את העשייה הזו", אומרת אמסלם ומוסיפה כי "אני מאמינה בשקיפות, משולש של הורים וילדים וצוות בית הספר בשיתוף פעולה מלא. בכל השנים היה לי שיתוף פעולה עם צוות בית הספר".

דורון צדקה מסר: "ברגע הראשון שיו"ר ההנהגה ההורית בתאל בן דוד הודיעה לי על ההמלצה מצידה ועל מתן התעודה מטעם הרשות, הרגשתי מאוד נבוך וגם הבעתי זאת בפני כל חברי ההנהגה".

"אני מוקף אנשים בהנהגה שעל כל אחד מהם הייתי יכול להמליץ בקלות על הצטיינות", הוסיף צדקה, "הם מעולים, אכפתיים, אינטליגנטים ומביני עניין. עצם הבחירה בי רק מעצימה את המבוכה שאותה חשתי, ועל כל זאת אני מודה לחברי ההנהגה שתמכו בהמלצה זו ובראשם היו"ר בתאל שכל מעייניה מוקדשים לתלמידי העיר חולון באשר הם".

 



תגובות

תגובה אחת
  1. דני קרייסברגר

    מגיע להם
    תורמים הרבה עם לב חם
    תמיד שם
    מרגש
    תמשיכי בדרככם
    מאחל
    דני קרייסברגר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר