בית הספר אשלים

התפשטות הקורונה: כ-30 אלף תלמידי חולון יישארו בבתים

בעקבות התפרצות הקורונה: גם הלימודים בבתי הספר בחולון יופסקו

פורסם בתאריך: 12.3.20 20:15

בעקבות התפרצות הקורונה: הלימודים בבתי הספר יושבתו עד פסח. המשמעות היא ש-30,135 תלמידים בחולון צפויים להישאר בבתיהם.

זאת, לאחר שראש הממשלה הודיע על השבתת בתי הספר, בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. גני הילדים ובתי הספר של החינוך המיוחד יפעלו כרגיל.



ראשת מינהל החינוך בעיריית חולון, אריאלה קידר, כתבה לאנשי החינוך בעיר, כי "משרד החינוך הודיע לפני זמן קצר כי הוחלט להשבית את מוסדות החינוך מחשש להידבקות בנגיף הקורונה. בשלב זה הוחלט כי השביתה תימשך עד אחרי חופשת הפסח".

קידר הוסיפה, כי "עיריית חולון השלימה הערכות ללמידה מרחוק, כולל הדרכה והטמעה לצוותים החינוכיים. במידה ואתם או ילדכם חשים מצוקה וחרדה רבה, ניתן לפנות לקו סיוע ייעודי במשרד החינוך המאויש על ידי אנשי מקצוע 1800-250-025".

בנוסף, ציינה קידר כי מלבד שיעורים מקוונים – (וובינר) על ידי מינהל החינוך, יוקם אתר עירוני לצוותי חינוך, "אשר ירכז בצורה מסודרת את הקישורים ההכרחיים לקיום למידה ממושכת מרחוק. האתר יהווה גם פלטפורמה שיתופית לצוותי החינוך", כך כתבה והוסיפה כי "יוקם צוות עירוני לסיוע און ליין לצוותים. הצוות יפעל כאשר תהיה הנחייה להישאר בבתים".



היום (חמישי) הגיעו לבתי הספר כ-85 אחוז מהתלמידים. כאשר במקביל קראה מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, להשבית את הלימודים. "אני קוראת לראש הממשלה לגלות אחריות לאומית לבריאות הציבור ובכללם תלמידי ישראל, מחנכי ישראל ובני משפחותיהם כדי לעצור את ההתפשטות ואת הקורבנות הבאים. אני מבקשת ממך להורות על סגירת מוסדות החינוך בארץ: גני הילדים ובתי הספר", כך כתבה בפנייה לראש הממשלה, בנימין נתניהו.

ואולם, בשעות הבוקר הבהירו שר החינוך ומנכ"ל המשרד שמואל אבואב, כי הלימודים יימשכו כרגיל. "אנו פועלים סביב השעון במספר רחב של זירות פעולה כדי להיערך לכל תרחיש וכדי להעניק למידה מרחוק איכותית, ברמה הלאומית, ברמת בית הספר וברמת התלמיד", כך ציין הבוקר אבואב.

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. Roni Cathalet

    סליחה!? , נערים ונערות מחינוך מיוחד צריכים ללמוד!? , מזה הטיפשות הזאת! , אתם עושים אפלייה! , זה יחס מיוחד! , כולם אותו הדבר וכולם צריכים להישאר בבתים אם יש קורונה , הנגיף הזה מסוכן! , וכולם צריכים להישאר בבתים תחשבו קצת לפני שאתם אומרים משהו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר