אילוסטרציה גן ילדים (צילום: shutterstock)
אילוסטרציה גן ילדים (צילום: shutterstock)

עדכון: הורים יקבלו החזר כספי חלקי עבור ביטול הצהרונים והחוגים

רשת קהילה ופנאי הודיעה על החזרי כספים להורים בעקבות השבתת הפעילות על רקע משבר הקורונה

פורסם בתאריך: 15.3.20 12:07

עדכון אחרון: 15.3.20 15:33

בעקבות הטלת ההגבלות הנוספות על ידי משרד הבריאות מחשש להידבקות בקורונה, הודיעה אמש (מוצאי שבת) רשת קהילה ופנאי כי תשבית את כל הפעילות של המרכזים הקהילתיים והצהרונים שבאחריותה עד להודעה חדשה.

בתוך כך, רשת קהילה ופנאי תזכה תשלומי הורים. הרשת הודיעה כי כי תפעל לתת זיכוי עבור בפעילויות שבוטלו בעקבות ההשבתה הכפויה. הזיכוי יהיה עבור פעילויות הרשת כולל חוגים, צהרונים ופעוטונים אשר שולמו לפני שפרץ משבר הקורונה.

בשלב זה הודיעה הנהלת הרשת כי כל התשלומים עבור חודש אפריל לא יבוצעו. כמו כן, הורים שחויבו מכבר עבור פעילות ניצנים בחופשת הפסח בגנים ובבתי הספר, יזוכו לאחר שהרשת תחזור לפעילות.

יחד עם זאת, מתן זיכוי עבור המחצית השנייה של החודש הנוכחי עדיין עומד בסימן שאלה, כאשר טרם התקבלה החלטה בנושא



אמש, בשעה 21:00, הציג ראש הממשלה בנימין נתניהו את ההגבלות החדשות שהתווספו במסגרת המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, כאשר נכון להיום הגיע מניין החולים לרף ה-200. במסגרת ההגבלות החדשות נאסרה התכנסות של למעלה מעשרה אנשים, נסגרו מרכזי ועסקי הבידור והבילוי לרבות קניונים, מסעדות, חדרי כושר ובריכות.

בתוך כך, החליטה רשת קהילה ופנאי כי תשבית את כל הפעילויות שלה. בעקבות ההשבתה לא יתקיימו חוגים, קורסים, חדרי הכושר וכל פעילות תרבותית וחברתית אחרת כולל פעילות הנוער ומועדוני הגמלאים. כמו כן, לא תתקיים פעילות בקונסרבטוריון שטיינברג ובנוסף לא תתקיים קבלת קהל במרכזי הרשת. כאשר בשלב זה בודקים ברשת את האפשרות לגבי ההחזר הכספי.

יחד עם זאת, טרם התקבלה החלטה ברשת באשר לעובדיה הכוללים בין היתר את הסייעות שבצהרונים שכעת אינם יודעים מה יעלה בגורל השכר שלהם. הנהלת הרשת צפויה לקבל החלטה בהמשך היום ולהכריע האם להוציא את העובדים לחל"ת או למצוא עבורם כל סידור אחר.

"אנחנו נמצאים באי ודאות. הודיעו לנו שלא להגיע היום לעבודה אבל אין לנו שום מושג מה יהיה בהמשך עם המשכורת", מספרת אחת מעובדות הרשת. "יש לי חשבונות שאני צריכה לשלם בהמשך החודש וזה יהיה אסון אם לא אקבל משכורת".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר