צילום: kwanchai.c / shutterstock.com

בצל הקורונה: יו"ר הנהגת ההורים בחולון קוראת לסייע לילדים ללא מחשב

יוזמה עבור תלמידים שנזקקים למחשבים ללמידה מרחוק במהלך השהייה הממושכת בבית

פורסם בתאריך: 16.3.20 14:17

במהלך השהייה בבית התלמידים עוברים ללמידה מרחוק, אלא שמשפחות רבות אינן יכולות לאפשר לעצמן לרכוש מחשבים. לשם כך קוראת יו"ר הנהגת ההורים בחולון לסייע לתלמידים: "יש אם חד הורית עם שישה ילדים שנמצאת במצוקה".



היום השלישי שבו מושבתים כל מוסדות החינוך בישראל מחשש להידבקות בנגיף הקורונה ותלמידים רבים נאלצים לעבור ללמידה מרחוק באמצעות תכנים מקוונים של משרד החינוך. אולם הדבר אינו מתאפשר אצל משפחות קשות יום, אשר אינן מחזיקות מחשב.

לאחר שקיבלה פניות בנושא החליטה יו"ר הנהגת ההורים העירונית בחולון, בתאל בן דוד, לפעול בנושא ויצאה בקריאה לציבור להירתם ולעזור לאותן משפחות כדי שגם לילדיהן תהיה אפשרות ללמוד בזמן השהייה בבית. "ישנן משפחות שאין להן מחשב בבית ואין להן אפשרות לרכוש בעקבות המצב הכלכלי. אותן משפחות פנו אליי ומבקשות עזרה במחשב אפילו בהשאלה כדי לעבור את התקופה ושהילדים ירגישו כמו כל הילדים", כתבה בדף הפסייבוק שלה.

בשיחה עם "השקמה חולון" מדגישה בן דוד כי בחולון קיימות לא מעט משפחות שמצבן הכלכלי אינו מאפשר להן לרכוש מחשבים עבור ילדיהן. "כרגע אני מדברת על עשר משפחות שפנו אליי. הילדים מרגישים שהם לא חלק מהכלל ואנחנו צרכים לתת להם מענה. יש משפחות שהן זכאיות לקבל מחשב אבל זה יקרה רק בשנה הבאה", אומרת בן דוד ומוסיפה כי "פנתה אליי אם חד הורית עם שישה ילדים. האם מתקיימת מקצבת נכות ובכל שנה היא נאלצת להתמודד עם כך שאין לה מחשב".

בן דוד פונה אל הציבור ומבקשת סיוע עבור אותן משפחות. לדבריה אפשר להסתפק גם בהשאלת מחשבים עד אשר יתחדשו הלימודים. "יש אפשרות שנוכל לחבר בין המשפחות. אין שום בעיה. קיימות גם כל מני גם חברות שיש להן מחשבים שמחליפות מלאי, נשמח אם יוכלו לסייע. אנחנו נגיע אל המשפחות".

טלפון עבור המעוניינים לסייע למשפחות: 054-750-7500.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר