בתאל בן דוד, יו"ר הנהגת ההורים בחולן
בתאל בן דוד, יו"ר הנהגת ההורים בחולן

מרגש: הנהגת ההורים בחולון מחזקת את אנשי החינוך בעיר

בעקבות כוונת משרד האוצר לפגוע בתנאי העסקתם על עובדי ההוראה, יצאו ההורים בחולון בתמיכה: "צוותי החינוך משמשים עוגן יציב עבור ילדי ישראל ואין לרפות את ידיהם"

פורסם בתאריך: 18.3.20 15:17

בשעה שמתנהל ויכוח שבמרכזו דרישת משרד האוצר להוציא את עובדי ההוראה לחופשה ללא תשלום, הנהגת ההורים העירונית חולון, הודיעה כי היא מבקשת להוקיר ולשבח את מנהלי העיר, המורים, הגננות והצוותים החינוכיים.



במכתב שהפיצה הנהגת ההורים העירונית, בראשות בתאל בן דוד, צויין כי "לנוכח הפרסומים על רצון משרד האוצר לפגוע בתנאי העסקת המורים, רצינו להביע את הערכתנו ולחזק את הצוותים החינוכיים בעיר ובכלל. דווקא בשעה קשה זו כאשר צוותי החינוך משמשים עוגן יציב עבור ילדי ישראל ואין לרפות את ידיהם".

עוד ציינו ההורים כי "בימים אלו אנחנו עדים למאמץ גדול שעושים מחנכי העיר בחולון במטרה לשמור על שגרה ולהסתגל במהירות האפשרית למצב המורכב בו אנו נמצאים".

"אנו חייבים לציין לשבח שכל המערכת הבית ספרית נמצאת עבור הילדים 24/7. המחנכים בודקים אם הילדים הצליחו לתפעל שיעור דיגיטלי ב- ZOOM מעלים משימות,  מקיימים בדיקת נוכחות ועונים לשאלות בווצאפ וכל זאת במטרה ליצור שיגרה מרגיעה ובו בזמן לנסות להתקדם בחומר הנלמד".

לסיכום נכתב כי "הנהגת ההורים חולון שולחת חיבוק חם ואוהב למורי ישראל".

 



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר