המגרש בחצר עתידים

סדקים במגרש, צבע מתקלף ותשתית ישנה: כך נראה בית הספר בן ה-70 שנה I צפו:

ההורים ממשיכים לדרוש את תיקון הליקויים וטיפול בהזנחה. השבוע נערך סיור בבית הספר השש שנתי עתידים - כך הוא נראה

פורסם בתאריך: 26.4.20 11:02

הורים בעתידים זועמים וטוענים להזנחה קשה בבית הספר עם תשתיות בנות כ-70 שנה. לטענת ההורים בבית הספר השש שנתי בחולון, על אף בקשות חוזרות מצדם לטיפול בליקויים הקשים, נמסר להם כי בבית הספר לא ייערכו שיפוצים בקרוב.

סוגיית השיפוצים והטיפול בתשתיות בית הספר המוזנח נמשכת כבר שנתיים. "הבטיחו לנו שוב ושוב לטפל בליקויים בבית הספר", אומרים נציגי ההורים, "בעבר הגיעו בכירים מהעירייה, ערכו סיור בעתידים וסכימו על רשימת משימות שיפוץ מפורטת, אך דבר לא נעשה. בית הספר המיושן חייב שיפוץ: נדרש טיפול בשטחי חוץ, צמחיה, בשירותים, בריצוף ובצבע. גם הריהוט בכיתות והסלים במרגש ספורט מתפרקים. מדובר בבית הספר בן 70 שנה, והליקויים מצטברים. מגיעה לילדים שלנו סביבת למידה נעימה ומזמינה".

כבר זמן רב שההורים מנסים לקדם את הטיפול בבית הספר שנבנה בשנת 1951. נציגי ההורים טוענים כי פנו לעירייה ולראש העירייה, מוטי ששון, בנוגע לתוכנית שיפוצים, אך דבר לא נעשה.

כך נראה בית הספר:

במהלך השבוע הנהגת ההורים ערכה סיור ותיעדה את הליקויים הרבי ואת ההזנחה בבית הספר. בעקבות התמונות פנתה ליאורה פור מייסדת המשמר החברתי חולון, אל משרד הבריאות ומשרד החינוך וביקשה את התערבותם. פור טוענת כי מדובר ב"הזנחה פושעת, הן בריאותית והן בטיחותית".

יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר ובעיר חולון, בתאל בן דוד, מסרה כי הנושא נמצא בראש סדר העדיפויות מבחינת ההורים וכי היא מצפה ש"עיריית חולון תיקח אחריות ותפעל לשיפוץ הליקויים הקשים".

עוד נמסר כי הנהגת ההורים שוקלת לנקוט בצעדים נוספים כדי שהמפגעים בבית הספר יטופלו.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מתוכנן ביצוע שיפוץ באזור אחד של בית הספר בהתאם לסדר העדיפות שקבע מנהל בית הספר. בנוסף, בעקבות הפנייה, מינהל החינוך יבדוק בשטח את הנושאים שפורטו ויתקן את כל מה שנדרש במסגרת התחזוקה השוטפת".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר