לקראת החזרה לבתי הספר: מנקים את מוסדות חינוך – לא יהיו צהרונים

בחולון נערכים לחזרה הדרגתית לשגרה בבתי הספר. יחד עם זאת, בשלב זה הצהרונים והפעוטונים יישארו סגורים. יו"ר הנהגת ההורים בתאל בן דוד: "שוב אנחנו נתקלים באסטרטגיה מלאת חורים"

פורסם בתאריך: 30.4.20 12:15

לקראת פתיחת מוסדות החינוך בשבוע הבא, בחולון החלו להכין את בתי הספר בעיר. יחד עם זאת, לא יפעלו צהרונים ופעוטונים ולא לגמרי ברור מה יעשו ההורים שיתבקשו לחזור לעבודה.



בעקבות החלטת הממשלה על חזרה הדרגתית ללימודים, החלו בעיריית חולון להיערך לפתיחת בתי הספר. לאחר שתלמידי החינוך מיוחד כבר חזרו ללימודים, במינהל החינוך לקליטת ילדי הגנים ותלמידי כיתות א'-ג' וכיתות י"א-י"ב בכל מוסדות החינוך בעיר.

"עם שינוי ההנחיות נערכה העירייה במהירות להכנת המבנים והחזרת הצוותים, ואני מאחל לכולם בריאות איתנה וחזרה מהירה לשגרה מלאה", הודיע הבוקר (חמישי) מוטי ששון, שאף ביקר בכמה מבתי הספר שבהם נערכו העבודות.

ששון שערך סיור בין בתי הספר יחד עם צוות ממינהל החינוך, קיבלו הסברים על העבודות המתבצעות בבתי הספר, שכוללות בעיקר ניקיון בתוך המבנים ובחצרות, על פי הנחיות משרד הבריאות.

כמו כן, בעירייה מציינים כי במסודות חינוך רבים בוצעו גם עבודות שיפוץ, בטיחות ונגישות שתוכננו להתבצע בחופשת הקיץ והוקדמו בעקבות משבר הקורונה. בנוסף, הוחזרו לעבודה סדירה צוותי המינהלה בבתי הספר, אבות הבית והמאבטחים.

במקביל להכנת בתי הספר לקליטת תלמידים, מנהלי בתי הספר וצוותי החינוך בונים אסטרטגיות למידה על פי המתווה החדש, לצד המשך הלמידה מרחוק לתלמידים שבשלב זה ימשיכו ללמוד מהבית.

ואולם, עדיין נותרו בעיות לא פתורות. כך, למשל, הורים שיתבקשו לחזור לעבודה יגלו כי בחולון לא יופעלו הצהרונים. הנהלת רשת קהילה ופנאי האחראית על פעילות הצהרונים, הודיעה הבוקר להורים כי "לצערנו טרם נקבע מתווה להפעלת צהרוני הגנים, בתי הספר והפעוטונים ולכן עם כל הרצון שלנו לחזור לפעילות בהקדם ולתת לכם מענה, לא נוכל לעשות זאת בשלב זה".



עוד נמסר להורים כי "בימים אלה מתקיימים דיונים בין משרדי הממשלה לקבלת החלטות על האופן שבו יופעלו המסגרות. אנו ממתינים להנחיות לפיהן נוכל לפעול ונעדכן אתכם מראש על כל החלטה שתתקבל. יודגש, כי המסגרות לא יפעלו ביום ראשון, 3.5.20, גם אם בתי הספר והגנים יחזרו לפעילות".

יו"ר הנהגת ההורים בחולון, בתאל בן דוד, מסרה: "שוב אנחנו נתקלים באסטרטגיה מלאת חורים, כמו טלאי על טלאי, כאשר לא ברור כיצד ההורים יוכלו לחזור לשגרה ומי יגן על שלומם של אבות הבית והמאבטחים שמרביתם אנשים מבוגרים ונמצאים בקבוצת סיכון. בנוגע לשיפוצי בתי הספר, לצערי, הן מסיורים שערכתי והן במפדבקים שאני מקבלת מההורים, עולה תמונה עגומה שדורשת התייחסות עמוקה ורצינית יותר מצד הגורמים הרלוונטיים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר