29 בתי הספר היסודיים נפתחו בחולון: 70%מתלמידי א'-ג' חזרו ללימודים

כל בתי הספר היסודיים נפתחו בחולון: כ-90% מהצוותים החינוכיים הגיעו ונוסף תגבור בכוח האדם

פורסם בתאריך: 3.5.20 09:51

כ-70 אחוז מהתלמידי א'-ג' וכ-90 אחוז מהמורים הגיעו הבוקר (ראשון) ל-29 בתי הספר היסודיים שנפתחו בחולון. תלמידי כיתות י"א-י"ב צפויים לחזור ללימודים ביום שלישי.



בחולון נפתחו כסדרם כל בתי הספר היסודיים בחולון, כחודש וחצי לאחר שהוחלט על סגירת מוסדות החינוך בעקבות משבר הקורונה. ל'השקמה- חולון' נודע כי אל בית הספר ישעיהו הגיעו 21 תלמידים משכבת כיתות א', 18 תלמידים משכבת כיתות ב' ו21 תלמידים משכבת כיתות ג'. אל בית הספר אמירים הגיעו 133 תלמידים. אל בית הספר שער האריות הגיעו 67 תלמידים.

הילדים מלווים בהוריהם הגיעו עם הצהרות הבריאות ביד וגם הצוותים החינוכיים התרגשו לקראת ההתחלה המחודשת שקדמו לה הכנות רבות, בין היתר בניקיון וחיטוי בתי הספר והכנת ערכות עם חומרי חיטוי למורות.

ראש עיריית חולון מוטי ששון סייר בין בתי הספר, וביקש לחזק את צוותי החינוך ומינהל החינוך על העבודה הקשה שאיפשרה את פתיחת בתי הספר, והחזרת תלמידי כיתות א'-ג'.

הוא ציין כי הוא מבין את החששות והדאגות לבריאות, והוסיף בסיפוק את העובדה שבחולון ניתן היה להתחיל בחזרה ההדרגתית לסוג של שגרה. כמו כן, הוא בירך את הצעירים  משנת השירות) ומשנת המכינה שהגיעו למוסדות החינוך כדי לסייע למורים.

 



תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כול הכבוד למוטי שעשה את כול המאמצים לפתוח את הבתי ספר היום.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר