בית ספר בחולון

ההורים בחולון: "מנהלים ביקשו מאיתנו לקנות מגבונים ואלכוג'ל"

לצד הסיכום של עיריית חולון על חזרה מוצלחת ללימודים, הנהגת ההורים טוענת כי יותר ממחצית מהילדים נשארו בבתים וקוראת לתת להם מענה

פורסם בתאריך: 4.5.20 10:42

נמשכת הביקורת מצד ההורים בעקבות החזרה המדורגת לשגרת לימודים. הבוקר (ראשון) חזרו ללימודים תלמידי א'-ג' בחולון, בהתאם למתווה משרד החינוך. זאת, כאשר חזרתם של תלמידי כיתות י"א-י"ב נדחתה ליום שלישי, על מנת שהעירייה תוכל להיערך לפתיחת בתי הספר.

בעירייה סיכמו את היום הראשון כהצלחה ובחולון הצהירו כי 70 אחוז מהתלמידים ו-90 אחוז מצוותי ההוראה הגיעו. אלא שלטענת הנהגת ההורים המספרים נמוכים מאלה שהצהירה העירייה וכי פחות ממחצית מהתלמידים הגיעו.



בתוך כך, יצאו יו"ר הנהגת הורים בת אל בן דוד ויו"ר מועצת הורים דנה שקד, בהודעה לפיה "הנהגת ההורים העירונית מבקשת לברך את החוזרים לספסל הלימודים, ומחזקת את ידי אלו שנשארים בבית גם בימים אלו".

"היום חזרו ללימודים כ-40 אחוז בלבד מתלמידי כיתות א'-ג' בעיר. כולנו תקווה כי שגרת החיטוי החדשה אכן תוכיח את עצמה ויוכלו לשוב במהרה גם התלמידים היושבים בבתיהם כיום. בל נשכח כי ישנם ילדים ובני משפה בקבוצת סיכון. בינתיים, מכיוון שאחוז התלמידים שנשארו בבתים גבוה מאוד, הציפייה שלנו כהורים היא שהצוות החינוכי יכיל, יבין ויתמוך גם להם, על אף המורכבות, בין אם בלמידה מרחוק ובין אם בהשלמת החומר באמצעים אחרים".

בנוסף, עלו היום טענות על כך שמנהלים מבתי ספר בחולון ביקשו מההורים לקנות מגבונים, ככפות ואלכוג'ל. "קיבלנו פניות רבות מהורים מבולבלים ומהורים שהתבקשו לקנות אלכוג'ל. אנו מצפים שהרשות מקומית תדאג לחומרי חיטוי ולבריאות הילדים", כך נמסר מהנהגת ההורים.

מעיריית חולון: "משרד החינוך החליט להחזיר את תלמידי א'-ג' לבתי הספר ולכן לא מתקיימת לגביהם למידה מרחוק יותר. הורה שמשאיר את ילדו בבית עושה זאת על דעת עצמו ועל פי החלטתו".

עוד נמסר כי "לגבי אלכוג'ל – מנהלים הציעו להורים לצייד את ילדיהם בבקבוקון אישי בנוסף לשטיפת ידיים בסבון. המלצה זו נתונה להחלטת ההורים במידה שהם מעוניינים בכך".



תגובות

2 תגובות
  1. תחשבו

    אוקי ו? אז אמרו לכם לקנות אלכוג׳ל, מה נסגר איתכם, על זה אתם מתבכיינים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר