בית ספר בחולון

מסתמן: תלמידי ד'-י' בחולון לא יחזרו ללימודים ביום ראשון

פורום 15 הערים מתנגד למתווה שהציגה הממשלה. עיריית חולון: "נפעל על פי כל החלטה שיקבל הפורום"

פורסם בתאריך: 13.5.20 16:02

מסתמן: הלימודים בכיתות ד'-י' בחולון לא ייפתחו בתחילת השבוע הבא, זאת בעקבות התנגדות פורום 15 הערים – אליו משתייכת גם העיר חולון – למתווה שהציג משרד החינוך להמשך החזרה ללימודים.

פורום 15 הערים הודיע אתמול (שלישי) כי הוא אינו מקבל את המתווה שגיבשה הממשלה להחזרת הלימודים בכיתות ד'-י'. במכתב שנשלח אל ראש הממשלה מטעם הפורום, נמתחה ביקורת חריפה מצד ראשי הרשויות המקומיות על המתווה שאשרה הממשלה לחזרה חלקית של הלימודים בבתי הספר. מנגד, ראשי הרשויות דורשים פתיחה מלאה של כל מערכת החינוך ביישובים בהם לא נרשמו מספרים גבוהים של הדבקה בקורונה.



לפיכך מסתמן כי אם לא תמצא פשרה בין פורום 15 הרשויות לבין הממשלה, הלימודים בחולון צפויים שלא להיפתח בתחילה השבוע הבא, מאחר והעירייה חברה בפורום.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "עיריית חולון הינה חלק מפורום 15 הרשויות העצמאיות בישראל ותפעל בהתאם לכל החלטה שתתקבל על ידי הפורום".

בהודעת הפורום, לאחר ישיבה בהשתתפות ראש עיריית חולון מוטי ששון, הוחלט כי "אין להפעיל מתווה חדש או שכבת גיל חדשה במערכת החינוך, ללא שניתנה לרשויות המקומיות מסגרת זמנים סבירה של שלושה ימי עבודה מלאים לפחות, וזאת מרגע ההגעה להסכמה סופית ומלאה על מתווה ההפעלה והתקצוב".

עוד נמסר מהפורום כי "אנו סבורים כי מתווה החזרה לכיתות ד'-י' שפורסם אתמול, יום ב', ימי לימוד לסירוגין, לא רק שאינו מועיל לכיתות אלו, אלא גם צפוי לפגוע קשות במתווה הפעילות העדין ממילא של כיתות א'-ג'. אנו דוחים מתווה זה".

בהמשך נמסר כי "אנו קוראים לממשלה להפסיק את עיסוקה התכוף בקידום מתווים שונים ומשונים להפעלה של חלקים כאלה ואחרים של מערכת החינוך, ובמקום זה לשבת עמנו ולגבש יחדיו תכנית מסודרת להפעלה מלאה של מערכת החינוך והחזרתה לשגרת עבודה רגילה ככל האפשר, תוך צמצום המגבלות הקיימות".

בתוך כך, הובהר כי עד להודעה חדשה לא יחזרו ללימודים תלמידי כיתות ד'-י'.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר