כיתה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה Shutterstock

חולון: מערכת החינוך תחזור לשגרת לימודים מלאה עד יום שלישי

כבר ביום ראשון יתקיימו הלימודים ללא חלוקה לקפסולות. כל הפרטים לקראת חזרתם של תלמידי חולון לבתי הספר:

פורסם בתאריך: 14.5.20 16:44

עדכון אחרון: 14.5.20 20:50

כל תלמידי מוסדות החינוך בחולון ישובו לשגרת לימודים מלאה עד יום שלישי. זאת לאחר שגובשו המלצות למתווה משופר אשר אישרה הממשלה. על פי המתווה שסוכם  בתי הספר ברחבי הארץ ייפתחו במתכונת מלאה באזורים בהם לא קיימת תחלואה גבוהה של נגיף קורונה.

כזכור, פורום 15 הרשויות שבו נכללת גם חולון, התנגד למתווה בו היו אמורים בתי הספר להיפתח באופן חלקי החל מהשבוע הבא והכריז כי ישבית את הלימודים. עיריית חולון אישרה כי תפעל על פי החלטת הפורום.

לאחר דיון שהתקיים הבוקר בו השתתפו מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מנכ"ל משרד הבריאות, מנכ"ל משרד החינוך ויושב הראש השלטון המקומי, גובש מתווה חדש לפיו מערכת החינוך תיפתח במלואה ביישובים בהן לא קיימת תחלואה גבוהה של קורונה. ביישובים עם שיעור תחלואה גבוהה תתקיים הערכת מצב מחדש בתחילת חודש יוני.

בעקבות החלטת הממשלה ופורום ה-15 הודיעה עיריית חולון כי ביום ראשון יפעלו במתכונת רגילה וללא פיצול לקפסולות החינוך המיוחד, גני הילדים, כיתות א'-ג' וכיתות י"א-י"ב.

כיתות ד׳ עד י׳ יחזרו לפעילות מלאה החל מיום שלישי (19.5). זאת בשל הצורך בהיערכות של מערכת החינוך העירונית לקליטתם מחדש, לאחר כחודשיים של השבתה. על פי ההנחיות תלמידי כיתות ד'-י"ב יחויבו לשהות עם מסיכות בכיתות.

ראש עיריית חולון מוטי ששון, מסר: "אני מברך על חזרתם של כל התלמידים לשגרה שכה חסרה להם ולמשפחותיהם. מסגרות החינוך בעיר יקפידו על הנחיות ההיגיינה לשמירת בריאותם של התלמידים והצוותים החינוכיים".

 

 

בתוך כך, היום (חמישי) קיבלו הורי הילדים הלומדים בכיתות א'-ב' בחולון הודעה מרשת קהילה ופנאי, לפיה צהרוני בתי הספר לכיתות אלה יחלו לפעול ביום שלישי הקרוב.

הצהרונים יפעלו בימים א'-ה', החל מסיום יום הלימודים ועד לשעה 16:30, בהתאם לתוכנית "ניצנים" של משרד החינוך לתקופת הקורונה. הפתיחה התאפשרה בהמשך לאישור משרד החינוך לשינוי חד פעמי של קפסולות הבוקר כך שיהיו מסונכרנות עם הצהרונים. בשבוע הבא יתאימו מנהלי בתי הספר את קפסולות הבוקר לאלה שבצהרון.

תגובות

תגובה אחת
  1. שילה

    אז כיתות ח׳ חוזרים מיום שלישי ללימודים באופן קבוע אחר כך או רק שלישי??

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר