צילום: LStockStudio / shutterstock.com

שגרת קורונה בתיכון בחולון: 39 תלמידים בכיתה צפופה עם מזגן שקרס

"לא ייתכן שהבת שלי שמרה על כל הנהלים עד היום, ועכשיו מכניסים אותה בכוח לסכנה", טוענת אם לתלמידה מתיכון בחולון. העירייה: "הנושא מורכב והאתגרים רבים"

פורסם בתאריך: 19.5.20 16:59

אומנם שנת הלימודים חזרה לפעילות, אך עולה כי התלונות על כלשים ביישום ההוראות רק הולכות ומתרבות מיום ליום. כך, למשל, הורים לתלמידים מתיכון בחולון דיווחו כי בבית הספר לא נשמרים תנאים המאפשרים את יישום הוראות משרד הבריאות.



כזכור, פרט לחבישת מסיכה – הוראה אשר בוטלה בעקבות גל החום – קיימת הנחייה מחייבת לשמית מרחק של שני מטרים בין התלמידים. אלא שמתלונות ההורים עולה כי הוראה זו אינה מתקיימת בפועל, בשל התנאים שאינם מאפשרים זאת.

"בכיתה של הבת שלי יש 39 תלמידים בתוך כיתה קטנה יחסית. אין שם שימור על מרחק פיזי כפי שצוין בהנחיות משרד החינוך", מספרת אם לתלמידה בשכבת י"א מבית הספר ומוסיפה: "פניתי למורה והוא טוען שמתנהגים לפי ההנחיות. אני לא יודעת מה לעשות ולמי לפנות. ואני מאוד מוטרדת כי לא ייתכן שהבת שלי שמרה על כל ההנחיות עד היום, ועכשיו מכניסים אותה בכוח לסכנה. למה?"

האם מדגישה ושואלת מדוע לא ניתן דגש על שמירת המרחק וטוענת כי מלכתחילה לא ניתן היה ליישם את ההנחיה מפאת גודלן המצומצם של הכיתות אשר מכילות מספר רב של תלמידים.

"הנהלים מורים שמירת מרחק פיזי, אז למה לא בבית הספר, המקום שאמור להיות המקום המוגן ביותר עבור ילדינו לא שומרים על ההנחיות?", שואלת האם, "אני מודאגת וכועסת שכל הבית שלי שמר עד היום על הנהלים שנתנו לנו והנה תוך שנייה שינו אותם והפכו את בתי הספר לשפני ניסיונות".

עוד מוסיפה האם לספר כי אתמול, בשיאו של החום הכבד, קרסה מערכת מיזוג האוויר בזמן בחינת בגרות, דבר שהביא לפעילות בניגוד להנחיות כדבריה. "אצל הבת שלי המזגן הפסיק לעבוד באמצע בחינת הבגרות. אב הבית נכנס וביקש לסגור את החלון כדי שיעבוד, למרות שחלון פתוח חובה לפי הנחיות משרד הבריאות".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "בתי הספר עושים כל שביכולתם לאפשר סביבת למידה העונה על מתווי משרד החינוך ומשרד הבריאות. הנושא מורכב והאתגרים רבים ובכל מקרה, מינהל החינוך יבדוק את תלונת ההורים".

עוד נמסר: "יצוין, כי הנוכחות היום (שלישי) בחטיבה העליונה עמדה על 80 אחוז מהתלמידים".

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר