צילום: Taphat Wangsereekul / shutterstock.com

הורים ביטלו את הרישום לצהרונים לאחר ששני גנים אוחדו

ההורים חוששים מגל הדבקה בעקבות איחוד הגנים. רשת קהילה ופנאי: "אין כל סכנה לילדים"

פורסם בתאריך: 24.5.20 13:51

צהרוני הגני הילדים חזרו היום לפעילות, זאת לראשונה מאז הוחלו הגבלות הקורונה ב-15 במרץ. יחד עם זאת, הורי הילדים של גן רימון בשכונת נווה ארזים, התבשרו כי הפעילות של הצהרון תאוחד יחד עם זו של גן גפן הסמוך. משמעות הדבר כי שני הגנים אשר כל אחד מהם בנפרד מכיל מעל 30 ילדים, יפעילו צהרון משותף.



עם פרסום ההחלטה לאחד שני הצהרונים, הודיעו הורים לילדים הלומדים בגנים כי הם מבטלים את הרישום שלהם לצהרונים עד אשר הם יפוצלו. החשש של ההורים נובע מכך שהפעלת צהרון אחד תיצור צפיפות בין הילדים בתקופה רגישה זו של המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה.

"החליטו לאחד בין שני הצהרונים. זה לא יכול להיות. גם אם עדיין מדובר בכמות שהיא עומדת בתקן של משרד הבריאות, מדובר על ילדים של שני גנים שונים וזה מסוכן", אומר אב לילד בגן.

לדבריו הורים רבים מהגן, כולל הוא עצמו ביטלו את הרישום לצהרון. "אני כרגע לא עובד בגלל הקורונה. אבל היה לי חושב לשלוח את הילדים לצהרון. עכשיו ביטלתי את הרישום ואתי עוד הורים. בכל גן לומדים מעל 30 ילדים ולא יכול להיות שיאחדו אותם לצהרון אחד", הוא מוסיף.

מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "אכן בגלל מיעוט נרשמים אוחדו שני הצהרונים, כמו צהרונים נוספים של הרשת וזאת באישור משרד הבריאות והחינוך. לא נעשה שום דבר שעלול לסכן את הילדים והצוותים – כל העובדות והורי הילדים חותמים כל בוקר על הצהרת בריאות כך שאין כל סכנה לילדים".

 

תגובות

תגובה אחת
  1. עדי

    יש 25 חולים בחולון בסך הכל.
    מספיק עם ההיסטריה! וגם אם ידבקו, יהיו טיפה חולים שבוע ואז יבריאו. הם ילדים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר