מתווה להחזרת תשלומי הורים: כך תקבלו את כספכם חזרה

מתי תוכלו לקבל החזר על פעולות שלא התקיימו? בעקבות השבתת מוסדות החינוך, בהנהגת ההורים פועלים להשבת הכספים

פורסם בתאריך: 25.5.20 21:01

הנהגת ההורים בחולון, בראשות בת אל בן דוד, פרסמה הערב (שני) הודעה להורים לפיה בעקבות עצירת הפעילות בבתי הספר בשל התפשטות הקורונה, גובש מתווה לחזרת כספי ההורים.

על פי מתווה משרד החינוך, עם תום ההגבלות במוסדות החינוך או עם סיום שנת הלימודים, מוסדות החינוך השיתוף ועד ההורים יבצעו הערכה ויבדקו אילו פעולות ניתנו לעומת התשלומים ואילו פעולות צפויות להתקיים עד סוף שנת הלימודים, במידה וההגבלות יוסרו עוד לפני.

בהנהגת ההורים העירונית ביקשו לחדד את הנהלים החדשים, וציינו בהודעה להורים כי מי ששילם את תשלומי ההורים יוכל להחליט האם לקבל החזר עוד השנה או לבקש לקזז את היתרה בשנת הלימודים הבאה.

כמו כן, ציינו כי "תשלומי הורים הם רשות (מלבד ביטוח תאונות אישיות), וזכותו של כל הורה להחליט מדי שנה בשנה אם ועל מה הוא מעוניין לשלם".

עוד צוין כי ישנם הורים שפרסו לתשלומים את הכספים שהעבירו למוסדות החינוך, כאשר מוסדות החינוך ממשכים לחייב אותם למרות שהפעילויות נעצרו. במקרה כזה מבקשת ההנהגה מגזבר ההורים המוסדי לבדוק את הנושא ולהורות על הפסקת הגבייה.

"ללא דוח שנתי תקין, לא ניתן לאשר סגירת שנת לימודים ולא ניתן יהיה לאשר את האפיק וחוזר התשלומים לשנת תשפ"א. הכול בכפוף לנהלים, ובשיתוף פעולה עם הנהגת ההורים המוסדית", כך נכתב בסוף ההודעה, "הנהגת ההורים העירונית חרטה על דגלה בקדנציה זו לתת דגש להתנהלות תקינה  בתשלומי ההורים".

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר