בית הספר קציר. יתרה של כחצי מיליון שקל. צילום: עיריית חולון

הנהגת ההורים דורשת לסגור בתי הספר שבהם יימצאו חולים בקורונה

הנהגת ההורים הארצית והעירונית דורשת לסגור ולחטא כל מוסד חינוכי, שיימצא בו חולה קורונה. בעקבות תגובת העירייה, מתקפה חריפה מצד הנהגת ההורים

פורסם בתאריך: 31.5.20 13:21

לאחר נמצא כי תלמיד כיתה ז' בגמנסיה קציר נדבק בקורונה, הנהגת ההורים דורשת לסגור את בית ספר ולבצע חיטוי באופן מיידי. המכתב של ההורים הוביל לעימות בין העירייה לבין הנהגת ההורים.

במכתב בהול אשר שוגר הבוקר (ראשון) אל ראש העיר מוטי ששון, יו"ר וועדת הבריאות, חבר המועצה שי קינן ויו"ר מנהל החינוך אריאלה קידר, דרשו יו"ר הנהגת ההורים העירונית בת אל בן דוד ויו"ר הנהגת ההורים הארצית מרום שיף, להנהיג נוהל חדש במקרה של הימצאות חולה מאומת במוסד חינוכי בעיר.



אתמול התגלה כי תלמיד כיתה ז' בגמנסיה קציר נדבק בקורונה, 120 תלמידים ויותר משישה מורים נשלחו לבידוד ביתי של 14 יום. בעקבות המקרה, ציינה הנהגת ההורים במכתב כי "אנו דורשים לסגור במיידי את המוסד החינוכי וכל מוסד חינוכי אחר אשר בו ימצא חולה מאומת למחלת הקורונה לחמישה ימים לפחות".

בהמשך דרשה הנהגת ההורים כי בפרק הזמן שבו יהיה המוסד החינוכי סגור יש לבצע בדיקה של כל השוהים בו כולל הצוות החינוכי. בנוסף, דורשים ההורים לבצע חיטוי יסודי של המוסד. "יש לערוך בדיקות הן למעגל הראשוני שהיה במגע ישיר עם החולה המאומת והן לכלל התלמידים והצוות החינוכי במוסד. בזמן שהמוסד החינוכי סגור יש לערוך בו ניקוי וחיטוי יסודי ומעמיק".

כמו כן, דורשת הנהגת ההורים כי בזמן שבו יהיה המוסד החינוכי סגור, תבוצע למידה מרחוק עבור התלמידים השוהים בבתים.

 

מעיריית חולון נמסר בתגובה:  "עיריית חולון כפופה להנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך ופועלת לפיהם. עם כל הכבוד לוועד ההורים, אין זה מתפקידו ובסמכותו להוציא הנחיות בנושא. בעניין בית ספר קציר, הוא היה סגור במשך שלושה ימים (חמישי-שישי-שבת) וגם היום, למרות שהוא פתוח, לא הגיעו תלמידים לחטיבה מבחירה. משכך, בבית הספר לא היו תלמידים במשך ארבעה ימים ובנוסף, ליתר ביטחון, בכוונת העירייה לבצע פעולות לחיטוי ארבעה הכיתות הרלוונטיות, השירותים ואזורים משותפים נוספים".

בעקבות תגובת העירייה, ביקשה בן דוד להוסיף כי "ועד הורי חולון, בניגוד לפקידות של משרדי החינוך והבריאות, ואף בניגוד לפקידי מינהל החינוך בעיר, נבחר על ידי ההורים, ולא מונה, ולכן מה שעומד לנגד עיננו הוא טובת הילדים וההורים, ללא שום אינטרסים פוליטים או משרדיים. לכן, הנהגת ההורים של חולון תמשיך להמליץ להורים כיצד לפעול בתקופה בה משרדי הממשלה והעירייה, פועלים ללא תוכנית סדורה להבטחת שלומם ובריאותם של ילדינו".

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איך אפשר לסגור.

    יש קורסים של נהיגה מונעת שמתקיימים בבית הספר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר