אילוסטרציה: שאטרסטוק
אילוסטרציה: שאטרסטוק

מדוע ועד ההורים מנסה להציג אב כמי שאינו דובר אמת אחרי שמתח ביקורת על בית הספר?

פרשיית התלמידה שנשארה מחוץ לשער בית הספר משום שלא הצטיידה בהצהרת בריאות: ועד ההורים טוען שביצע תחקיר מעמיק. אביה של הילדה: "להוציא את הילדה שקרנית? לא נעבור לסדר היום"

פורסם בתאריך: 3.6.20 18:20

פרשת הצהרת הבריאות בבית הספר כצנלסון שנחשפה לראשונה ב"השקמה חולון", ממשיכה להעסיק את ההורים.

היום (רביעי) הצהיר ועד ההורים של בית הספר כצנלסון כי נערך תחקיר יסודי ומעמיק לבדיקת הטענות לפיהן בת 8.5 הושארה מחוץ לשער בית הספר, משום שלא הצטיידה בהצהרת בריאות. לטענת ועד ההורים, שהובאה בגו אייטם, הילדה לא הגיעה לבית הספר בשעה שאותה ציין האב, אלא קודם, ולמעשה לא הושארה לבדה בחוץ, משום שהלכה להביא את הצהרת הבריאות. כמו כן, נטען כי התחקיר מבוסס על תיעוד מצולם.

"השקמה חולון" פנה אל אורית אוחיון, יו"ר ועד ההורים של בית הספר, כדי לברר מה מכילים הצילומים שלטענת ההורים נמצאים בידיהם, וביקש לדעת האם הם קיימים כפי שנטען, אולם לא קיבל תשובה חד משמעית לשאלה שנשאלה מספר פעמים.

גם אביה של הילדה דוחה מצדו את ממצאי תחקיר ההורים, וטוען כי מדובר בשקרים. לדבריו בתו לא הגיעה אל שער בית הספר לפני השעה 07:30. "רק בשעה 08:00 דיברתי עם המזכירה ושהסבא שלה, בן ה-83 הגיע, השעה הייתה כבר 08:30".

לדבריו הוא ואמה של הילדה קבעו להיפגש עם מנהלת בית הספר, אולם ביטלו את הפגישה לאחר ששמעו את תגובתה בתקשורת. " להוציא את הילדה שלי שקרנית? אנחנו לא הולכים לעבור על זה לסדר היום.אני אשמח לראות את התמונות. למה עד עכשיו הם לא הציגו אותן וטענו את זה? אנחנו לא הולכים לעבור על זה לסדר היום. היום זו הילדה שלי ומחר זו הילדה של מישהו אחר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר