בית ספר בחולון

שגרת קורונה: "במקום ללמוד הילדים צופים בסרטים בכיתה"

הורים מתלוננים: יותר מחודש לא נמצא מחליפה למורה שלא חזרה משום שהיא נמנית עם קבוצת הסיכון. "אתמול במקום ללמוד הם צפו ב'משפחת סופר על' ו'ראלף ההורס'", מספרת אחת האימהות

פורסם בתאריך: 5.6.20 07:32

הורים לתלמידים בכיתות ג' בבית הספר היסודי בן גוריון, טוענים כי מאז שהלימודים התחדשו, ילדיהם מעבירים חלק גדול משעות היום בצפייה בסרטים, זאת מאחר שאחת המורות לא חזרה ללמד.



עם התחדשות הפעילות של בית הספר אחת המורות נשארה בביתה וטרם חזרה לעבוד, זאת מפני שהיא משתייכת לקבוצת סיכון וחוששת להידבק בקורונה. אולם כבר יותר מחודש מאז ששבו ללימודים עדיין לא נמצאה מורה מחליפה, כך לדברי ההורים שמוספים כי הילדים מעבירים חלק גדול משעות היום בפתרון מספר תרגילים ובצפייה בסרטים.

"אני כבר לא יודעת למי לפנות. התלמידים לא לומדים", מספרת אם לתלמיד, "בכיתה של הבן שלי בכלל לא לומדים חשבון, זה פשוט טירוף מה שהולך פה. גם כאשר הם לומדים, במשך שעה יושבים 35 תלמידים ופותרים חמישה תרגילים. הילד שלי יוצא עם חסך של חומר לשנה הבאה ואני צריכה להשלים אותו עם מורים פרטיים. אמרתי לבן שלי שהוא יכול לצאת מהכיתה".

לטענת אף בחלק מן הזמן צופים הילדים בסרטים בכיתה במקום ללמוד. "אתמול (חמישי) הילדים ראו בכיתה שני סרטים, 'משפחת סופר על' ואת 'ראלף ההורס'. בשביל זה אני שולחת את הבן שלי לבית הספר? כיתה ג' זה הבסיס. שהמנהלת תביא להם מורה מחליפה".

"פנינו להנהלה לפני שבועיים אבל לא קרה כלום. הכי נוח להם זה להושיב את הילדים מול סרטים. חלק מההורים ממשיכים לשלוח את הילדים כי זה סידור טוב לחמש שעות עבורם, אבל אין לימודים. אני לא מתכוונת לשלוח את הילד שלי לבית הספר עד סוף השנה", היא מסכמת.



מעיריית חולון נמסר בתגובה: "במערכת החינוך בכל הארץ אכן קיימים מורים שמצויים בקבוצת סיכון, ובתי הספר עושים מאמצים רבים על מנת לספק פתרונות הולמים לתלמידיהם. שיח מכבד בנושא זה ראוי שיתנהל בין נציגי ההורים לבין הנהלת בית הספר".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר