צפו: כתב "השקמה חולון" נכנס למתחם גני ילדים והסתובב באין מפריע

אם לילד: "כבר שבועיים שהשער פרוץ. ואם ייכנס לשם פדופיל?". העירייה: "השער תוקן. ההורים הניחו אבן בשער על מנת שהוא לא ייסגר"

פורסם בתאריך: 14.6.20 14:42

כבר קרוב לשבועיים שהורים מתלוננים על כך שהשער לחצר של אשכול גני ילדים בחולון פתוח בפני כולם, זאת גם בזמן שהילדים נמצאים בגן.

אל מערכת "השקמה חולון" הגיעו תלונות מהורים לילדים הלומדים באשכול הגנים אשר סיפרו כי מזה שבועיים ששער הגן נשאר פתוח, לאחר האינטרקום שלו המוצמד לו התקלקל. ההורים הביעו חשש מפני כניסת זרים שאף עלולים לפגוע בילדים. ההורים המודאגים שלחו בשבוע שעבר מכתב לקב"ט העירייה ומנהלת אגף גני הילדים בעיריית חולון, גילה יצחק, בבקשה לטפל בבעיה, אולם מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי גם הבוקר טרם טופלה הבעיה.

כך הצליח כתב השקמה חולון להיכנס לגני הילדים ולהסתובב בחצר באין מפריע:

"זה ידוע כבר למעלה משבועיים, והשער ממשיך להיות פתוח בבוקר ובצהריים, בכך פעם למשך שעה ואף יותר", אומרת אם לילד בגן, "בשום מקום לא ציינו הגננות שיש בעיה בשער או באינטרקום. ילדים מסתובבים בפנים ועלולים לצאת. פדופיל יכול להיכנס בקלות ולפגוע באחד הילדים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "שער המתחם טופל ותוקן. לדברי מנהלות הגנים, ההורים בחרו להניח אבן בשער על מנת שהוא לא ייסגר, וזאת למרות שביקשו מהם פעמים רבות לחדול מהרגל זה. צוותי הגנים ימשיכו להקפיד לפתוח את השער החל מהשעה 08:00 מדי רבע שעה, על פי הנהלים".



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר