נגיף הקורונה
צילום: דוברות מד"א

הנהגת ההורים בחולון: אין בדיקות קורונה – שההורים יחליטו האם לשלוח את הילדים לבתי הספר

יו"ר הנהגת ההורים, בת אל בן דוד, יוצאת במסר חריף להורים בעקבות מקרים של גילוי קורונה בבתי הספר בעיר

פורסם בתאריך: 15.6.20 17:40

הנהגת ההורים בחולון, שבראשה עומדת בת אל בן דוד, יוצאת היום (שני) במסר חריף להורים: לא ניתן לקבל בדיקות לגילוי נגיף קורונה, ההורים רשאים להחליט האם לשלוח את ילדיהם לבתי הספר. זאת, לאחר שהורים רבים ביקשו שילדיהם ייבדקו, לאחר שתלמיד גימנסיית נבון נדבק בקורונה, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".

במכתב להורים, החתום על ידי הנהגת ההורים העירונית, צוין כי "אנו נמצאים בשגרת קורונה. התבקשנו להחזיר את הילדים למוסדות החינוך על ידי שר הבריאות, שר החינוך והרשות המקומית שקוראת לשמור על השגרה".



אולם, כך עולה מהמכתב, הורים שמבקשים שילדיהם ייבדקו ייתקלו בסירוב. "אם יימצא חולה מאומת בבית הספר שבו ילדכם לומדים לא תהיו זכאים לערוך בדיקה לגילוי הנגיף", כך צוין במכתב, "גם במידה שתפנו באופן אישי לרופא המשפחה ותבקשו להיבדק. על פי משרד הבריאות מי שהיה במגע עם אותו חולה מאומת, לאחר חקירה אפדימיולוגית יקבל אישור לערוך את הבדיקה באחת מקופות החולים. מעבר לכך, לא תוכלו לדעת אם ילדכם היה במגע ישיר עם חולה מאומת משום שלא מפרסמים את שם החולה, בשל צנעת הפרט".

עוד מוסיפה בן דוד כי לא מובן מדוע מינהל החינוך מתעקש על שגרת לימודים, כשבזמן אמת הוא אינו מסייע לקידום בדיקות לכל מי שחפץ בכך מתוך המוסד החינוכי שבו מתגלה חולה קורונה מאומת. גם אם נעשה חיטוי, הוא נעשה באופן חלקי ולא בכלל בית הספר", כך צוין, "לאור המצב המורכב, אנו ממליצים שכל הורה יחליט על פי צו מצפונו ויפעיל שיקול דעת האם לשלוח את ילדיו לבית הספר". בהקשר זה הדגישה בן דוד כי בשל התפשטות הקורונה כיום אין אכיפה של חוק חינוך חובה.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר