מימין, בתאל בן דוד, יו"ר ועד ההורים ולידה דנה שקד, נשיאת מועצת ההורים

האם חבר מועצה מתערב בניסיון לפגוע בהנהגת ההורים?

שנה וחצי אחרי הבחירות המכוערות לוועד ההורים העירוני, נמשך המאבק בהנהגה העירונית

פורסם בתאריך: 28.6.20 14:59

בימים אלה לקראת סוף שנת הלימודים שנפגעה בצורה משמעותית בעקבות משבר הקורונה, מנסה חבר המועצה קובי מכלוף לפגוע במעמדה של הנהגת ההורים בחולון.

מכלוף, יו"ר ועד ההורים העירוני לשעבר ומספר חמש בסיעתו של ראש העירייה מוטי ששון, מתכוון להיפגש הערב (ראשון) עם הנהגת ההורים שנוצחה לפני כשנה וחצי בבחירות. המטרה: לנסות ולבדוק כיצד ניתן לפגוע במעמדה של הנהגת ההורים הנוכחית. בין אלה שצפויים להיפגש עם מכלוף נמנים היו"ר היוצא רועי דביר, וכן כמה האנשים מהנהגת ההורים היוצאת שמזוהים עמו, לחלקם אין כיום ילדים במערכת החינוך.



הנהגת ההורים הנוכחית נבחרה לפני כשנה וחצי, לאחר חודשים ארוכים של התכתשויות בין חברי ההנהגה העירונית. דנה שקד שנבחרה לתפקיד נשיאת מועצת ההורים, ובת אל בן דוד נבחרה ליו"ר ועד ההורים.

העימותים בין ההורים שיתקו את פעילות הוועד העירוני. לאחר הבחירות אף פורסם ב"השקמה-חולון" כי היו ניסיונות להכשיל את הבחירות. מאז, כך מתברר, הורים שיצאו מוועד ההורים העירוני, מחפשים את דרכם חזרה. כאשר מי שככול הנראה מסייע להם הוא מכלוף, שכנראה לא מרוצה מהביקורת שמותחת הנהגת ההורים הנוכחית על תפקוד הרשות המקומית, בפרט עם פרוץ משבר הקורונה.

מכלוף עצמו מכחיש את הדברים, על אף שלמערכת "השקמה חולון" הגיעו התכתבויות בקבוצת וואטסאפ המעידות על מטרת הפגישה. "רועי דביר הוא חבר. גם לפני שלושה ימים ישבתי איתו לבית קפה. אנחנו נפגשים פעם בחודש, פעם בחודשיים-שלושה בבית קפה".

למה זה נעשה בהיחבא? למה לא מדברים על זה?

"למה צריך לדבר על זה. אנחנו חבר'ה ואני יכול להיפגש עם מי שאני רוצה. כמו שניסיתי לשכנע אנשים להיכנס לוועד אחרי שבת אל נבחרה, באותה המידה מותר לי גם להיפגש עם אנשים מהצד השני. אני איש ציבור וגם אם יפנו אלי אנשים שנגד, אני אשב ואני אשמע אותם, לא בהכרח שאני אסכים אתם. אני לא מתערב בבחירות".

האם יכול להיות שאתה פועל בשליחותו של ראש העירייה?

"מוטי ששון בכלל לא מודע לפגישות האלה. אתה יכול להרים אליו טלפון ולשאול אם הוא יודע על הפגישות האלה. זה לא קשור לעיריית חולון. אין פה שום קשר. גם עם בת אל נפגשתי כמה פעמים. הייתי בבת מצווה של הבת שלה, אז מה? אני לא תופס צד בכלל. זה שאני הולך להיפגש עם רועי דביר ועוד אחד או שניים שהיו פעם בוועד זה אומר שאני מנסה לבחוש. גם אני הייתי יו"ר ועד הורים עירוני והיום אני חבר מועצה. חבל מאוד שוועד הורים עירוני מגיע לרמות כאלה".

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, בת אל בן דוד, מסרה בתגובה לדברים: "צר לי, שבשעה זו כשמסתיימת שנת לימודים קשה ולא ברור כיצד תיפתח שנת הלימודים הקרובה, יש מי שמנסה מתוך תסכול ומרמור לפגוע בעבודה הקשה שעושים חברי ועד ההורים, הכוללת גם דאגה ושמירה על בריאותם של התלמידים, כספי ההורים ומערכת החינוך בעיר. נמשיך לדאוג לילדים ולהורים בחולון, לשם כך נבחרנו, וכפי שאני תמיד אומרת לחבריי להנהגה: 'כוחנו באחדותנו' ויש מקום לכולם".



תגובות

תגובה אחת
  1. שני ש.

    הפעילות של בת אל ודנה היא מעל למצופה, תמיד למען הילדים ולמען ההורים, כל מי שמנסה לפעול ולחתור כנגד יגלה כי יש מאחרוהן גדוד של תומכים שמחזקים ידיהם.
    בת אל את ראויה, וזכינו בך בעיר, חיזקי ואימצי ותודה על העבודה הקשה בהתנדבות למען כולנו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר