קמפוס קריית שרת

נבחרה מנהלת לקמפוס קריית שרת: טרם הסתיימו המכרזים לחטיבות הביניים

לאחר ששלוש מנהלות הודיעו על פרישתן - נבחרה המנהלת שתחליף את טלי דרור

פורסם בתאריך: 1.7.20 17:09

לאחר שבמהלך שנת הלימודים האחרונה שלוש מנהלות מבית הספר השש שנתי קריית שרת, הודיעו על פרישתן, נבחרה מנהלת חדשה לקמפוס: גלית לוי, שניהלה בשמונה השנים האחרונות חטיבת ביניים בקריית אונו.



כזכור, מנהלת חטיבת הביניים יגאל אלון, שלומית כהן, הודיעה על סיום תפקידה לפני כשלושה שבועות, לטובת ניהול כפר הנוער הדסה נעורים. ל"השקמה חולון" מסרה: "אני עוזבת בצער רב. אני אוהבת את בית הספר והעבודה, אבל אחרי שלוש שנים הרגשתי שאני צריכה לעשות שינוי".

כחודש לפי כן הודיעה מנהלת התיכון, טלי דרור, על עזיבתה, לאחר שש שנים בתפקיד. שבוע לפני פרישתה של דרור, מנהלת חטיבת הביניים ארן, חגית קרדי גואטה, הודיעה על סיום תפקידה, לטובת ניהול תיכון באר טוביה.

בינתיים נבחרה אחת מתוך שלוש מנהלות לבית הספר, הכולל כ-2,500 תלמידים: גלית לוי שתחליף את טלי דרור. קודם לכן ניהלה לוי את חטיבת הביניים בן צבי בקריית אונו.

לוי, תושבת תל אביב, היא אשת חינוך מזה 26 שנים. בשמונה השנים האחרונות היא ניהלה את חטיבת הביניים בן-צבי בקריית אונו. היא בעלת תואר ראשון בספרות ותואר שני בניהול מערכות חינוך. בנוסף, היא בוגרת תוכנית המנהלים של משרד החינוך.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר