קמפוס קריית שרת. צילום: עיריית חולון
קמפוס קריית שרת. צילום: עיריית חולון

אחרי מאבק קשה: חגית כראדי-גואטה אולצה לעזוב את תפקידה החדש

המנהלת לשעבר בחטיבת הביניים ארן נאלצה לעזוב את תפקידה החדש בעקבות מאבק שהתנהל נגדה. כל הפרטים:

פורסם בתאריך: 11.8.20 12:11

חגית כראדי-גואטה, שפרשה מניהול חטיבת הביניים ארן לפני כשלושה חודשים לטובת ניהול תיכון באר טוביה, אולצה לעזוב את תפקידה. זאת, בעקבות מאבק שהוביל ארגון המורים נגד מינויה.

בחודש מאי נבחרה כראדי-גואטה לנהל את תיכון באר טוביה מרשת אמי"ת. לטובת התפקיד פרשה קראדי מתפקידה כנמהלת חטיבת הביניים זלמן ארן של תיכון קריית שרת. אולם מרגע כניסתה של כראדי-גואטה לתפקיד ניהול תיכון באר טוביה, החל מאבק לפיטוריה.



ארגון המורים טען כי כראדי-גואטה התעמרה בצוות המורים של בית הספר והתנהגה כלפיהם בצורה לא נאותה. ככל שהמאבק לפיטוריה של כראדי-גואטה הסלים, איים ארגון המורים בהשבתת שנת הלימודים. במקביל נוהלה הפרשה בבית הדין לענייני עבודה אשר ביקש מרשת אמי"ת וארגון המורים להגיע לידי הסדר פשרה. בסופו של דבר הודיעה אתמול (שני) רשת אמי"ת על סיום תפקידה של כראדי-גואטה, לאחר שהבינה כי לא תוכל להגיע להבנות עם ארגון המורים.

הבשורה על פיטוריה של כראדי-גואטה התקבלה באכזבה מצד הורים ותלמידים בבית הספר אשר ראו בה הזדמנות לחולל שינויים במוסד הלימודים, כך גם מבחינתו של ראש המועצה קובי אביבי שנתן גיבוי מלא למנהלת לאורך כל הדרך.

מרשת החינוך אמי"ת נמסר בתגובה: "אנו מאמינים כי חגית כראדי-גואטה היא מנהלת מצטיינת והינה המועמדת האידאלית לנהל את התיכון, ולכן קידמנו את המינוי והאמנו ביכולתה להצליח. אולם בנסיבות שנוצרו, הגענו למסקנה כי היכולת שלה ושל הרשת להצליח כבר בשנה הקרובה היתה נמוכה וכי הקושי בשיח וברתימת המורים להצלחה עלול להביא להפסד של שנה שלמה שבה ינזקו התלמידים. הנהלת הרשת מלאת הערכה למנהלת וליכולותיה, מודה על העבודה המשמעותית שהחלה לעשות והיא תעבור לתפקיד משמעותי במטה הרשת".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר