בניין מנהל החינוך חולון. צילום: אורן שטרנברג

שילמתם עבור תוכנית קרב בבתי הספר? כך תקבלו את הכספים

בעקבות הפסקת הפעילות המסגרת התוכנית עם התפשטות הקורונה, יקבלו ההורים החזר כספי. "השקמה חולון" עם הפרטים

פורסם בתאריך: 11.8.20 18:39

פרסום ראשון: סוכם מתווה החזרת הכספים על שיעורי קרן קרב שלא התקיימו: מינהל החינוך בעיריית חולון והנהגת ההורים העירונית הודיעו על החזרת כספים להורים לילדים ששילמו עבור תוכנית קרב, שפעילותה נפגעה בעקבות התשפטות הקורונה.

בפגישה בהשתתפות נציגי מינהל החינוך בחולון והנהגת ההורים בעיר, סוכם כי ההורים יהיו זכאים להחזר כספי בסכום של 77 שקל, המהווים 22 אחוזים מסכום בו חויבו בתחילת שנת הלימודים, שעמד על 352 שקל.



עוד סוכם כי ההחזר הכספי יוענק לכל תלמיד ששולמה עבורו תוכנית קרב לשנת תש"ף. תלמידים שקיבלו הנחה בתחילת השנה יהיו זכאים להחזר בשיעור של 22 אחוז מהסכום ששילמו. בנוסף, בשנת הלימודים הקרובה יבוצע קיזוז בחשבונם של לתלמידי כיתות א' עד ה', בגובה סכום היתרה שתישאר לאחר ההחזר. הקיזוז יועבר על ידי העירייה, לפי הסדר הבא: תוכנית קרב, השאלת ספרים, ביטוח תלמידים וארנונה. במידה שיתרת הזכות אינה יכולה להתממש באף אחד מהסעיפים יזוכה חשבון הבנק של התושב.

כמו כן, הוחלט כי תלמידי כיתות ו' אשר חשבונם יהיה ביתרת זכות לאחר הזיכוי, יקבלו החזר בחיובי הארנונה. במידה שלא ניתן להחזיר את הכספים באמצעות הארנונה, העירייה תדאג להחזר ישירות לחשבון הבנק.

יו"ר הנהגת ההורים בת אל בן דוד, מסרה: "אני שמחה שהמאמצים שלנו נשאו פרי ושההורים יקבלו את הכסף עבור הפעילות שלא נעשתה. אני רוצה להודות לחברי ועדת קרב שעמלו ודאגו לכך שהכספים יוחזרו. אנחנו נמשיך לדאוג להורים שאותם אנו מייצגים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר