צהרונים

חוזרים ללימודים: שירות חדש של ייעוץ טלפוני להורים בחולון

מחלקת הורות ומשפחה בחולון הקימה פלטפורמה חדשה לייעוץ טלפוני להורים שילדיהם חוזרים ללימודים, על רקע ההתמודדות עם נגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 25.8.20 12:27

לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה, הקימה מחלקת הורות ומשפחה "הורים עושים ח.י.ל" (חושבים, יוזמים, לומדים), הפועלת במסגרת מינהל החינוך העירוני ורשת קהילה ופנאי, פלטפורמה לייעוץ טלפוני ומענה לשאלות ההורים. ההורים מוזמנים לשלוח הודעת וואטסאפ למספר 050-8388624 ובו יקבלו מענה טלפוני ממנחת הורים עד שלוש שעות מרגע הפנייה.



תקופת הקורונה המאופיינת בחוסר ודאות, דורשת התמודדות של רבים ובמיוחד אצל ההורים, עם סוגיות הנוגעות להתנהלות עם הילדים, הן במסגרת הבית והן במסגרות החינוכיות.

הורים רבים מתקשים לנהל שגרה תקינה תוך כדי המציאות המשתנה והחששות המתעוררים אצלהם ואצל ילדיהם. בין הסוגיות שניתן לעלות: איך לעזור לילד שאיבד מוטיבציה? מה עושים כשהילדה התנתקה מהחברים? איך מתמודדים כשהילדים לא מפסיקים לריב?

כדי לסייע להורים, ניתן יהיה לשלוח שאלות לווטסאפ. הקו יהיה פתוח החל משעה 09:00 בבוקר ועד השעה 22:00.

השירות מהווה תמיכה נוספת להורי הילדים בחולון. זאת לצד פעילות שוטפת של הרצאות, סדנאות והדרכת הורים פרטנית שנמשכות בימים אלה בהתאם לכללי התו הסגול.

ייעוץ טלפוני להורים - עיריית חולון

ייעוץ טלפוני להורים – עיריית חולון

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר