קמפוס קריית שרת

שלושה תיכונים מחולון: מצטייני משרד החינוך לשנת תש"פ

הישג מרשים על רקע משבר הקורונה במהלך שנת הלימודים. עוד במערכת החינוך: מנהלת חדשה לבית הספר בן צבי

פורסם בתאריך: 25.8.20 17:21

בית דוד בנות, אורט חולון למדעים ולטכנולוגיה וקריית שרת זכו באות הצטיינות של משרד החינוך, זאת מתוך רשימה של 29 תיכונים במחוז תל אביב.

היום (שלישי) פרסם משרד החינוך את רשימת בתי הספר העל יסודיים המצטיינים והמובילים בישראל בשנת הלימודים החולפת – תש"פ. ברשימה הופיעו 29 תיכונים ממחוז תל אביב נבחרו כמצטיינות לשנת לימודים לאחר שנבחנו על פי מספר מדדים, בהם מניעת נשירה, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, שירות צבאי או אזרחי, אחוז זכאות לבגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור והשינוי ביחס לשנה הקודמת. המורים בבתי הספר המצטיינים יקבלו גמול כספי על ההישגים.



בית דוד בנות הגיע לדירוג הגבוה ביותר – 1. המשמעות: המורים יקבלו גמול כספי של 8,318 שקל, קמפוס קריית שרת בדירוג 3 – 4,159 שקל ואורט חולון בדירוג 4 – 3,119 שקל.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מסר: "אני מברך את בתי הספר הזוכים ואת אנשי החינוך שהביאו אותם להישגים המרשימים. המורים של חולון, ולא רק בבתי הספר האלה, לא מוותרים על אף תלמיד ומעבר למסירותם הם משקיעים ומצטיינים בחדשנות בלמידה ובהתאמה למצב המאתגר שבו כולנו נמצאים. כולנו גאים בהם".

עוד במערכת החינוך: ל"השקמה חולון" נודע כי מונתה מנהלת חדשה לבית הספר בן צבי, לאחר פרישתו של המנהל, אלי גבאי, אחרי תשע השנים האחרונות.  כפי שפורסם ב"השקמה חולון", גבאי עוזב לאחר שמונה לתפקיד מפקח על חטיבות הביניים והתיכונים במחוז ירושלים. אשת החינוך גלית אטיאס שתחליף את גבאי בתפקידו בבן צבי,  ניהלה את בית הספר ניצנים עד לפני כשנה.



תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. יהלום רחל. למדתי בק"ש והתעמלתי בפסגות.

    כל הכבוד לתיכונים.
    מה קורה עם הגימלאים של חולון. למה אין אלטרנטיבה לכיתות הלימוד? .(של הגימלאים)
    לביטל הפעילויות בפסגות?
    למה סוגרים אותנו בבית?

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר