קנאביס. צילום להמחשה בלבד
קנאביס. צילום להמחשה בלבד

ההורים נדהמו לגלות: מנהלת הצהרון הורשעה בשורה של עבירות סמים

כך גילו ההורים כי מנהלת הצהרון הורשעה בלא פחות מ-45 עבירות סמים

פורסם בתאריך: 3.9.20 17:41

הורים לילדים באחד הצהרונים בחולון נדהמו לגלות כי מנהלת המקום, שהועסקה על ידי רשת קהילה ופנאי, היא בעלת עבר עשיר של עבירות סמים. לטענת ההורים מנהלת הצהרון הוצגה בפניהם לפני תחילת שנת הלימודים וכבר באופן הצגתה התעורר בהם חשד, שכן לא דווח על עברה ולא קיבלו פרטים נוספים לגביה.



לטענת ההורים, כמה מהם החלו לערוך בדיקה פשוטה באמצעות מנוע החיפוש גוגל. במהרה הם מצאו מספר פסקי דין של משפטים פלילים אשר נשאו את שמה, תחת סעיפי אישום של עבירות סמים.

"הרגשנו שמשהו לא בסדר. שלא מספרים לנו את הכול", מספרת אם מהגן, "התחלנו לחפש את השם שלה בגוגל וגילינו כי יש למנהלת 45 עבירות סמים ושנוהלו נגדה משפטים פלילים ואף היא נדונה בעבר למאסר".

מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי במהלך העשור האחרון נעצרה מנהלת הצהרון מספר פעמים בעקבות עבירות סמים. לפני חמש שנים הוגש נגדה כתב אישום, שכלל שלושה אישומים שעניינם עבירות על פקודת הסמים המסוכנים ונגזרו עליה 22 חודשי מאסר.

"לקחנו את כל הפרטים שמצאנו ובדקנו אותם עד שעשינו הצלבה וגילינו כי זו אכן היא. מיד מסרנו את הפרטים אל הנהלת רשת קהילה ופנאי ודרשנו מהם שידיחו אותה", ממשיכה לספר האם. לדבריה, הנהלת רשת קהילה ופנאי פנתה אל מנהלת הצהרון וזו מסרה לה פלט מן המשטרה כי אין לה עבר פלילי המכונה בפי הרבים "תעודת יושר".

יש לציין כי על פי החוק לא חלה חובה על עובד להציג למעסיקו פלט מהמשטרה על עברו הפלילי. כמו כן, מעסיק אשר דורש מידע מסוג זה למעשה עובר על החוק. יוצא מן הכלל הוא קבלת מידע על עברו של עובד במוסד חינוכי בכל הקשור לעבירות מין בלבד.

לאחר שההורים פנו פעם נוספת אל הנהלת רשת קהילה ופנאי והציגו בפניה כי נגד המנהלת נוהלו משפטים פלילים בשנים האחרונות, היא הודחה בתחילת השבוע. מאז מגיעות מחליפות אל הצהרון עד למציאת מנהלת חדשה.

"זה פשוט נורא איך שלא בודקים דברים כאלה לפני שמעסיקים אנשי צוות שעובדים עם ילדים", אומרת האם. "אם לא היינו בודקים את כל זה, לא היינו יכולים לדעת שמי שאחראי על הילדים שלנו נושא עמו עבירות של סמים".

מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "עקב המלצות ממסגרת החינוך של הבוקר וריאיון אישי נשכרה העובדת לצהרון וזאת על פי כל הנהלים ודרישות החוק. בבירור שנערך עמה בנוגע לתיעוד ברשת של מעצר בחשד לעבירה, טענה לטעות בזיהוי והציגה תעודת היעדר רישום פלילי. נדגיש שהמעסיקים לא מורשים לפנות באופן עצמאי לקבלת מידע אודות רישום פלילי. בבירור נוסף התוודתה שלא אמרה אמת. נדגיש שאין בידינו מידע בדבר עבר פלילי, אך ממילא אנו רואים בחיוב השתקמות והשתלבות בקהילה. עם זאת, העובדת הושעתה וזומנה לשימוע בשל היעדר אמינות".

 

 

 

 

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אז?

    בטח סחר במריחואנה, משהו שחלק מההורים בדוק מעשנים מדי פעם חבורת צדקנים, אוטוטו לגליזציה, האם המנהלת התעללה בילדים? האם היא האביסה אותם בכח? זרקה עליהם חפצים?

  2. אתיפז

    הורים חצופים,
    אסור לדרוש עבר פלילי לפי החוק!!!!
    העבירות כנראה על מריחואנה שתקבל ליגליזציה.
    האם ידעתם שהמנחה הדוגמנית גלית גוטמן ישבה בכלא בנות בצבע על החזקת מריחואנה.
    נמאסתם מה אתם מחטטים.
    החא טובה בניהול לא פוגעת בילדים אז מה כואב לכם!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר