סרטון בהפקת תלמידות אורט חולון

מצמרר: 11 תלמידות אורט חולון נגד 11 הנאשמים באונס באילת I צפו בסרטון:

תלמידות התיכון יצאו במסר חד, קשה ומהדהד בעקבות פרשת האונס הקשה שבוצע בנערה בת 16. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 17.9.20 13:41

לפני כחודש סערה המדינה בעקבות פרשת אונס קשה שבוצעה במלון הים האדום בבת 16. כתב האישום הוגש 11 מעורבים באונס שבוצע בעת שהנערה הייתה שיכורה ולא מודעת למתרחש סביבה. המקרה זעזע גם את תלמידות תיכון אורט חולון, שגייסו 11 תלמידות שהתנדבו לקרוא את תמצית כתב האישום שהוגש נגד 11 הנאשמים בתיק, בקליפ מצמרר שהופק בתיכון.

בשיחה עם "השקמה חולון" מספרת גל עזר, אחת התלמידות שצולמו בסרטון, מספרת על היוזמה: "בצוות הדיגיטל אנחנו מעלים למדיות של בית הספר פוסטים אקטואליים, לכן לאחר שפורסם כתב האישום עלה הרעיון לסרטון ומיד התחלנו לגייס בנות שרצו להצטלם. עם ניסיון בתחום הודות לצוות הדיגיטל, ביימנו צילמנו וערכנו את הסרטון. גם מורים וגם תלמידים היו שותפים להפקה. אנחנו יותר משמחים שיש לנו את הפלטפורמות ואת הקהל להעביר מסרים חשובים כמו זה".

היוזמה בתיכון מחולון יצאה לפועל לאחר שבשני תיכונים בכפר סבא תלמידי כיתה י"ב ריססו גרפיטי שעודד אונס: "איה נאפה – 12, אילת -30, בני י"ב 100". גל מספרת שבחולון היחס היה הפוך: "לא נתקלנו בהערות שהצדיקו את האונס או צחקו עליו כמו בכפר סבא ואנחנו  בטוחים שגם לא ניתקל. בית הספר מחנך אותנו לערכים כאלה וכל מי שראה או שמע על היוזמה אמר שהיא מבורכת. אפילו בסוף הסרטון נשמע קולו של שלומי גנון, המנהל שלנו", מספרת גל.

מהי האווירה הכללית בקרב התלמידים בבית הספר בנושא הזה ומה המסר שאתם מבקשים להעביר?

"האווירה הכללית בקרב התלמידים בבית הספר היא שכל מה שקרה הוא פסול ואסור, והמסר שלנו מהסרטון הוא שאסור לתת לזה יד ובאותה מידה גם אסור לעמוד מהצד".

 



תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר