מרגש: ההורים אומרים תודה לעובדי הניקיון והאבטחה בבתי הספר I צפו:

את השבוע העמוס, במהלכו ביקרו בעשרות בתי ספר וחילקו שי ותועדת הוקרה, תחמה הנהגת ההורים בחולון בקליפ סיכום מרגש

פורסם בתאריך: 29.10.20 17:06

זה היה שבוע עמוס להנהגת ההורים העירונית בחולון: המאבטחים, הסייעות, המנקות ואבות הבית ב-50 בתי ספר ברחבי העיר, קיבלו כוס תרמית ותעודת הוקרה. זאת, כדי להביע הערכה על כך שהם עושים את עבודתם, מאחורי הקלעים, בימי שגרה וגם בימי הקורונה כאשר בתי הספר מושבתים.

"אנו אומרים תודה על פעילותך החשובה למען ילדי והוריי חולון בימים מאתגרים ומורכבים אלו. 'כל העוסקים בצורכי ציבור באמונה, הקב"ה ישלם שכרם'", כך צוין בתעודת ההוקרה שחולקה יחד עם השי הצנוע בבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים, התיכונים והחינוך המיוחד.

העובדים מצדם לא נשארו אדישים והודו בחום לחברי הנהגת ההורים העירונית. כך, למשל, כתב בפייסבוק לחברי ההנהגה מאבטח בבית ספר בעיר: "בשמי ובשם כל המאבטחים בחולון, רציתי להגיד לכם תודה רבה על היוזמה. המאבטחים התרגשו מאוד".

"לשמוע את התגובות האלה זה מחמם את הלב ומרגש באמת", אומרת יו"ר הנהגת ההורים העירונית, בת אל בן דוד, "אבי באמת שמחה שניתנה לנו האפשרות להודות לכל העובדים ולומר להם שהם אינם שקופים, אלא חלק חשוב מהמערכת שבה ילדנו לומדים וגדלים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לילי איכפת לי

    כל הכבוד להורים ממש מרגש עכשיו נשארו רק המורים והמחנכים שצריכים להוקיר את עובדי המנהלה שהם שקופים בשבילם וחושבים שהמנקים הם המשרתים האישיים שלהם.
    אולי ההורים יכולים לפעול להשגת מטרה זו לחנך את המורים?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר