כיתה אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה Shutterstock

תלמידי כיתות ה'-ו' חזרו לבתי הספר: יתקיימו בדיקות לצוותים

מספר החולים הפעילים בחולון, המוגדרת כעיר ירוקה, נותר יציב בימים האחרונים. בעירייה קוראים לתושבים להיבדק

פורסם בתאריך: 24.11.20 10:25

לאחר חודשיים של למידה מהבית, תלמידי כיתות ה'-ו' בחולון חזרו הבוקר (שלישי) ללמוד בבתי הספר, בהתאם למתווה שאושר על ידי קבינט הקורונה, התקף ליישובים המוגדרים ירוקים וצהובים. התלמידים ילמדו בקבוצות של עד 20 תלמידים בכיתה.

במהלך הימים האחרונים, לקראת חזרתם של תלמידי ה'-ו' לבתי הספר, התקיימה עבודת תכנון ותיאום לשיפור מתווה החזרה לפעילות בהובלת משרדי הבריאות והחינוך ומרכז השלטון המקומי, במטרה להבטיח חזרה בטוחה של הילדים והצוותים לבתי הספר.



כחלק מהפעולות שעשתה עיריית חולון, המתבצעות מהשבוע שעבר, כוללות בדיקות קורונה בבתי הספר היסודיים עבור צוותי החינוך והמינהלה, במקביל להפעלת מתחמי הווק-אין והדרייב-אין לציבור הרחב ברחבי העיר, ללא תשלום וללא צורך בהפניית רופא.

על פי החלטת הממשלה, ביום ראשון הקרוב יחזרו תלמידי כיתות י'-י"ב ללמוד בבתי הספר. קבינט הקורונה אישר את הצעת שר החינוך יואב גלנט, לפיה תפתח כל מערכת החינוך ביישובים ירוקים וצהובים. לפיכך, בעוד כשבועיים יחזרו חטיבות הביניים לפעילות.

ראש העירייה מוטי ששון, מסר: "חשוב לקיים את הבדיקות גם בתוך בתי הספר ובכך להנגישן לאוכלוסייה רחבה יותר. ככל שיותר תושבים ועובדים בעיר ייבדקו, תיעצר שרשרת ההדבקה והתחלואה בעיר, תישמר בריאותם של הילדים והצוותים והם יוכלו להמשיך ולקיים שגרת לימודים ומפגשים חינוכיים".



חולון ממשיכה להיות מוגדרת כעיר ירוקה כאשר מספר חולי הקורונה הפעילים בה נותר יציב בימים האחרונים ועומד על 126. שיעור התחלואה בעיר עומד כעת על שבעה חולים על כל 10,000 תושבים. 54 חולי קורונה אובחנו במהלך הימים האחרונים מתוך 6,327 בדיקות שבוצעו.

העלייה במספר חולי קורונה בישראל נמשכת מאז שבוע שעבר, כאשר כעת ישנם 8,791 חולים פעילים. אתמול אובחנו 943 חולי קורונה. מדובר במספר שיא מאז חודש אוקטובר. יחד עם זאת, כמות הבדיקות שנערכו אתמול הייתה גבוהה מאוד ועמדה על 53,191 כאשר 1.8 אחוז מתוכן נמצאו חיוביות.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר