תואר עם רחפן עד הבית: טקס חלוקת תארים ייחודי במכללת תלפיות

בעקבות הקורונה הפיקו במכללת תלפיות סרטון שבו ראשי המכללה הגיעו עד לביתן של הסטודנטים והסטודנטיות, להעניק להן את התואר I צפו:

פורסם בתאריך: 28.12.20 12:45

מאות בוגרות המכללה האקדמית לחינוך 'תלפיות' ביחד עם קרובי משפחה, התכנסו לטקס חלוקת תארים מרגש. הטקס התקיים בשידור חי מקמפוס המכללה בחולון.



התארים חולקו לבוגרות המכללה בחינוך לתואר ראשון ולתואר שני, במסלולים לגיל הרך, ללקויות למידה ולאנגלית כשפה בינלאומית.

בעקבות שנת הקורונה, קיימו במכללה בחודשים האחרונים פרוייקט שנקרא "עד הבית" ומטרתו לאפשר לבוגרות לחוות את סיום התואר שלהן ולייצר חוויה משותפת של סיום תואר אשר תשקף את היחסים המיוחדים בתלפיות גם כאשר הטקס מתקיים בשידור חי ולא במפגש פנים אל פנים.

הטקס התקיים במעמד נשיא המכללה, פרופסור נחום רקובר, חתן פרס ישראל. כמו כן השתתפו ראש המכללה, בנימין בהגון, מנכ"ל המכללה, הראל יצחקי, נציג משרד החינוך, הרב דוד בוסקילה, רב המכללה, הרב קלמן בר ונציג ההנהלה, מר יעקב סולר וכן כל חברי הסגל האקדמי וחברי הסגל המנהלי.

ראש המכללה, בנימין בהגון אמר כי "מידי שנה אנו פוגשים את הסטודנטיות בקמפוס בתקופת הקיץ. השנה נאלצנו להיפגש מרחוק אך הלב עם הסטודנטיות שלנו. אני גאה בבוגרות שלנו ומאמין ביכולתן להשפיע לטובה על מערכת החינוך בישראל. להפנות תשומת לב אישית לכל ילד וילד, לחפש את הילדים השקופים, לראות את המיוחד שבכל אחד מהם בצד המשותף ולמצוא את הדרך לליבו".

צפו בסרטון שהופק עבור בוגרות תואר ראשון ושני במכללת תלפיות לחינוך:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר