גן ילדים, צילום ChiccoDodiFC depositphotos.ocm
גן ילדים, צילום ChiccoDodiFC depositphotos.ocm

מכה לעיריית חולון: הסתדרות המורים הכריזה סכסוך עבודה בגני הילדים. האם השביתה בדרך?

האם בקרוב יושבתו גני הילדים? הסתדרות המורים אומרים: "העירייה פוגעת קשות בתנאי העבודה של הגננות, כל גן שבו לא תהיה סייעת כנדרש, יושבת". העירייה: "אנו עושים כל העת מאמצים רבים על מנת להתגבר על החוסרים"

פורסם בתאריך: 2.2.23 09:20

עליית מדרגה במאבק לשיבוץ סייעות מחליפות בגני הילדים בחולון: ביום שני הכריזה הסתדרות המורים על סכסוך עבודה בגני הילדים בחולון. המשמעות: אם לא ימצא פתרון תיתכן השבתה. מאז תחילת השנה, כפי שדווח כאן לא פעם, העירייה מתקשה לגייס סייעות לגני הילדים בחולון ובשל כך לא משובצת במקרים רבים סייעת שנייה בגנים או לחילופין העירייה מניידת סייעות מגן לגן.

ההורים כידוע מחו, אך מאז ספטמבר לא מצליחה העירייה לפתור את הבעיה. לאור זאת הודיעה הסתדרות המורים על סכסוך עבודה.

"עיריית חולון פועלת בכל הנוגע לסייעת שנייה בגני הילדים, באופן שפוגע קשות בתנאי העבודה של הגננות בעיר", נמסר מהסתדרות המורים. "עיריית חולון אינה שולחת סייעת מחליפה לגן כנדרש, מוציאה סייעות מגנים ומשבצת אותן לגנים אחרים ואף לעיתים נמנעת מלשבץ בגן סייעת שנייה מלכתחילה".

ענת דדון, יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, התייחסה לדברים ומסרה ל"השקמה חולון": "פנינו לעיריית חולון מספר פעמים. הן בעל פה והן בכתב. אך לצערי התופעה הזאת ממשיכה להתקיים. לא אתן שיפגעו בעבודת הגננת. לא רק שהן נפגעות, אלא גם כל ילדי הגן. במידה ועיריית חולון לא תיישם את החוק כנדרש, כל גן שבו לא תהיה סייעת כנדרש, יושבת".

 

 

מהעירייה נמסר בתגובה: "אנו  מצרים על הודעת הסתדרות המורים שכן היא מודעת למצוקת כוח האדם של סייעות בכל הארץ, כאשר לעיתים יש חוסרים גם בסייעות וגם בסייעות מחליפות. בהסתדרות גם מודעים לעובדה, שמשרד החינוך סובל ממחסור חמור של גננות, ובזמן היעדרויות של גננות מתקשה המשרד למצוא להן מחליפות. בתוך המציאות המורכבת הזו, מינהל החינוך בעיריית חולון עושה כל העת מאמצים רבים על מנת להתגבר על חוסרים אלה ומחפש אחר פתרונות יצירתיים כדי שגנים ייפתחו בבוקר. לעיתים ניוד של סייעת לגן אחר הוא האפשרות היחידה שמונעת את סגירתו של גן, עובדה שגורמת לפגיעה קשה בהורים ובילדים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר