כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)
כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)

נמאס להם: תלמידים משכבת י' בקרית שרת פתחו בשביתה לשלושה ימים

התלמידים פרסמו הודעה לפיה השביתה היא במחאה על הנזק שנגרם להם כתוצאה מהסחבת במו"מ בין ארגון המורים לממשלה והעיצומים: "לא מוכנים להיות בובות במשחק שלהם יותר"

פורסם בתאריך: 5.6.23 16:00

נמאס להם: תלמידים משכבת י' בקמפוס תיכון קריית שרת בחולון פתחו היום בשביתה למשך שלושה ימים, זאת במחאה על עיצומי ארגון המורים. תלמידים רבים מהתיכון בחולון פרסמו הודעה אחידה ברשתות החברתיות על כך  שהחליטו לשבות למשך שלושה ימים החל מהיום, יומיים וזאת במחאה על הסחבת במשא ומתן בין ארגון המורים למשרד החינוך, ועל הנזק שנגרם להם בשל העיצומים שגרמו לביטול פעילויות רבות.

זהו הנוסח שהפיצו התלמידים:

שביתת תלמידים תתקיים מיום שני 5/6/23 עד ליום רביעי ה7/6/23 כולל!!! עקב העיצומים של הטכנאים וארגון המורים.
בשנה האחרונה נתקלנו בשרשרת ארוכה של סנקציות אשר פוגעות בנו התלמידים ללא הפסקה כגון: א. אי קבלת ציונים ומשוב על עבודות ומבחנים. ב. ביטול הטיול השנתי ופעילויות אחרי שעות בית הספר. ג. ביטול מסיבת הסיום. ד. אי חלוקת תעודות בסוף שנה. ה. ביטול האפשרות לעשות את מבחן התאוריה.

 

התלמידים סיכמו: "נמאס לנו כתלמידים להמשיך לחטוף לספוג אש ובמיוחד לעמוד באמצע בין ארגון המורים לבין הממשלה … אנחנו לא מוכנים להיות בובות במשחק שלהם יותר. חשוב לנו לציין שאם ישיבו את מבחני התאוריה אנו נבטל את השביתה ונגיע ללימודים כרגיל!!!! אנו תלמידי שכבה י בבית הספר קמפוס קרית שרת החלטנו להשבית למשך 3 ימים את יום הלימודים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר