השף אסף גרניט ואמו בחנוכת מרכז המבקרים החדש בבית הספר מיתרים בחולון, צילום עיריית חולון
השף אסף גרניט ואמו בחנוכת מרכז המבקרים החדש בבית הספר מיתרים בחולון, צילום עיריית חולון

מה עשה אסף גרניט במרכז המבקרים החדש בבית ספר מיתרים בחולון?

בבית הספר לחינוך מיוחד נפתח מרכז מבקרים חווייתי חדשני מסוגו - "קפה מיתרים". השף הידוע הגיע יחד עם אמו והיה נרגש במיוחד. ההסבר בכתבה

פורסם בתאריך: 18.3.24 09:35

בבית הספר לחינוך מיוחד מיתרים בחולון, שבו לומדים תלמידים המתמודדים עם לקויות למידה מורכבות בגילי 21-13, נפתח מרכז מבקרים חווייתי חדשני מסוגו – "קפה מיתרים". המרכז החדש מספק הצצה לעולמם של לקויי הלמידה ומאפשר התנסות באתגרים היום-יומיים שעמם הם מתמודדים.

אירוע ההשקה נערך בנוכחות ראש עיריית חולון היוצא, מוטי ששון, ובהשתתפות צוות בית הספר בראשות המנהלת רוית מגר, הורים, תלמידים, בכירים ממינהל החינוך בעיריית חולון וממשרד החינוך, ואורח כבוד מיוחד – השף אסף גרניט, שלוקה בדיסגרפיה והגיע נרגש במיוחד יחד עם אמו. תלמידי מגמת אפייה מלונאית בבית הספר הסתובבו בין האורחים והגישו להם מנות טעימות ומושקעות, מעשה ידיהם. בנוסף, סיפרו התלמידים על עצמם ועל ההתמודדויות שהם חווים, על החוזקות שלהם ועל הגאווה העצמית.

 

 

מרכז המבקרים הוקם במימון עיריית חולון ומשרד החינוך בקונספט של בית קפה, בסמוך למטבח הקונדיטוריה הבית ספרי, על מנת להעלות את המודעות בחברה להיבטים שונים בחייהם של המתמודדים עם הפרעות למידה, לנפץ מיתוסים וסטיגמות ולהאיר את כישוריהם ואת יכולותיהם של תלמידי בית הספר. בין היתר, שם המרכז זרקור על ידוענים שלהם לקויות למידה, דוגמת וולט דיסני, יאיר לפיד, אברי גלעד, רונית רפאל, סטיבן שפילברג, רמי לוי ועוד. הביקור במרכז כולל ארוחה קלה ו/או קפה ומאפה, אשר יוכנו על ידי התלמידים סדנת הקונדיטוריה, וזאת על מנת להעצימם ולהפוך אותם לשגרירים משני תודעה בקהילה, למען סובלנות, הכלה וקבלת האחר. הביקור הערכי והחווייתי מיועד לקבוצות מבקרים בתיאום מראש בטל' 03-5034511.

חוויית הלמידה בבית הספר מיתרים מבוססת על למידה ועל התפתחות אישית תוך ביסוס הקשר האישי עם הצוות החינוכי. בית הספר חרט על דגלו לטפח את כישורי תלמידיו, לייצר חוויית שייכות ומסוגלות ולהרחיב את ארגז הכלים של התלמידים לקראת חיים בוגרים. לצד לימודי ליבה והכוונה למבחני בגרות בחלק ממקצועות הלימוד, התלמידים משתלבים במגמות החינוך הטכנולוגי (אפייה מלונאית, עיצוב שיער וטיפוח החן) ובמגוון לימודי העשרה בתחומי האומנות, עיצוב בעץ, מחול, צילום, חקלאות, כלבנות ועוד. בבית הספר מסלול המשך (י"ג-י"ד), שכולל תכנית להכנה לאזרחות עצמאית ופעילה, תוך שילוב בתעסוקה והתנדבות בצבא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר