מורן ישראל ומיקאל בוזגלו במפגש
מורן ישראל ומיקאל בוזגלו במפגש

מה קרה כשבוזגלו וישראל נפגשו עם תושבי נאות רחל?

מיקאל בוזגלו ומורן ישראל, המועמדים לראשות חולון, הרימו את הכפפה והגיעו לענות לשאלות שמטרידות את התושבים במפגש שכונתי

פורסם בתאריך: 17.10.18 16:52

שני המתמודדים לראשות העיר חולון, מיקאל בוזגלו ומורן ישראל, הוזמנו אתמול (שלישי) למפגש תושבים בשכונת נאות רחל. הפעיל החברתי אודי בן ארויה, תושב השכונה, הזמין את כל המתמודדים לראשות העיר להגיע למפגש התושבים ולשמוע מהם כיצד הם מתכוונים לפתור את הבעיות בשכונה לכשייבחרו לראשות העיר. היחידים שהרימו את הכפפה היו מורן ישראל ומיקאל בוזגלו.

למקום הגיעו עשרות תושבים. "אנו סובלים מהזנחה רבה שנים", אמר בן ארויה, "אבל רק בתקופה האחרונה החלו לשפץ גינות ולעשות טיפולים קוסמטיים. שכונת נאות רחל היתה פעם שכונת הדגל של חולון וכעת היא אחת המוזנחות ביותר וחייבים לשפר פה את כל התנאים, החל מחינוך וכלה בתברואה".

התושבים הפנו שאלות למורן ישראל, חבר המועצה, ובין השאר שאלו אותו מדוע לא נעשה עד כה דבר לשיפור פני השכונה. ישראל השיב בתגובה: "אנא צפו בישיבות המועצה וראו מה עשינו. יש תיעוד. אנו הסיעה שעשתה הכי הרבה מכולם".

התושבים העלו את בעיית התחבורה בעיר, וישראל ענה כי "מה שהיה נכון לפני 25 שנה, לא נכון להיום. חולון הפכה להיות מגרש הגרוטאות של גוש דן. כולם מגיעים לחנות בעיר. העלינו הצעה לקיים דיון על מדיניות החניה בעיר והצענו להנהיג חניה חינם רק לתושבי חולון, כאשר לתושבי חוץ החניה תהיה בתשלום, בדיוק כמו שעיריית תל אביב ואחרות נוהגות. יש להכשיר מגרשי חניה ציבוריים בתשלום ולתושבי העיר בחינם". עוד הוסיף ישראל: "יש להיטיב עם בעלי העסקים בעיר ולא להבריח אותם".

המועמד האחר, מיקאל בוזגלו אמר: "אני מאושר שאחרים מאמצים את הדברים הכתובים במצע שלנו. גם אני, אב לילדים, חווה את בעיות החניה בעיר. חובה להנהיג תו חניה בחולון ולהכשיר מגרשי חניה ציבוריים לטובת התושבים".

בן ארויה הפנה שאלה נוספת: כיצד מתכוונים לחזק את נאות רחל? בוזגלו ענה בתגובה: "נעשה זאת באמצעות ועדי שכונות שידאגו לשכונות. אני מכיר את כל המצוקות שלכם ונשפר את רמת השירות". ישראל מצידו ענה: "אנחנו נתקצב את השכונות. הצלחנו לקדם בשנים האחרונות את השכונות, אני מגיע מהשכונות, אני גר בתל גיבורים. לכן, כשנהיה במועצה נמשיך את המדיניות שלנו ונדאג לכל תושבי חולון".

לגבי בעיית התברואה, ציין ישראל: "הכל מתחיל בחינוך של התושב, לדאוג שהזבל יגיע לאשפה וממשיך באכיפה מירבית". בוזגלו הסכים לדבריו וציין: "חייבת להיות אכיפה מסיבית של הפיקוח ותגבור עובדי הניקיון".

גם נושא האנטנה והקרינה ב"אורט חולון" ובקדושי קהיר הטרידה את התושבים. בוזגלו אמרר בעניין זה כי "כבר בעבר ירושלמי (חברו לרשימה) העלה הצעה להוריד את האנטנה והיא ירדה מסדר היום. אני מתחייב שכשאבחר, תוך 14 יום האנטנה תרד. אכנס את כל גורמי המקצוע להוריד את האנטנה מאורט חולון".

ישראל הוסיף בעניין כי "אנחנו כחברי אופוזיציה רשאים להעלות הצעה לסדר ושאילתות ואכן העלינו את הנושא. זה פופוליסטי להגיד נוריד את האנטנה כאשר יודעים שאי אפשר להוריד אותה באופן מיידי. אני מוכן לקיים שיחה בגובה העיניים ולהגיע לפתרון שיהיה מוסכם על כל הצדדים". בוזגלו ביקש להוסיף בנושא: "אם האנטנה לא תוסר תוך 14 יום, אחזיר את המפתחות ואלך הביתה".

לסיום עלה אופיה החילוני של חולון והחשש שמא תהפוך לחרדית. בוזגלו לתושבים: "אנחנו נשמור על הסטטוס קוו. חולון לא תיהפך להיות בני ברק".  ישראל מצידו אמר: "חולון היא עיר שיש בה את כל גווני האוכלוסיה. בכנסת חוקקו את חוק המרכולים, דאגנו לתקן את חוק העזר בחולון כדי לשמור על הסטטוס קוו בעיר".

המפגש בין שני המועמדים לתושבי נאות רחל הסתיים לאחר שעתיים ובן ארויה, יוזם המפגש, סיכם אותו כמוצלח.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מורן

    כשיפסיקו את טירוף הבניה בעיר, תיעצר מצוקת החנייה. חניות בתשלום לתושבי חוץ לא תעזור, כי אין מספיק חניות לתושבי העיר

  2. דליה

    וראש העיר המכהן לא חרטטן ,מה קורה בנושא הכביש המסוכן בפיכמן רק אתמול שוב תאונה קשה,מקומות חניה לתושבי חולון ע"פ אזורים ,ניקיון של מחלקת תבאורה ,מקומות בילוי ,הורדת מיסים,תחבורה ציבורית ,יותר שיטור קהילתי,תאורה ועוד אתה מתעסק ר- בעיר הילדים

  3. ויקי

    חולון הפכה מעיר נקייה מאד לעיר מלוכלכת!!!! מרכז העיר לא מעניין את אף אחד. ע"י הדואר בחנקין פסולת זרוקה בצידי המדרכה וכמו כן הרחובות הסמוכים. מתי סוף סוף ירימו את הכפפה?! אחרי הבחירות?????!!!!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר