עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)
עיריית חולון (צילום: אלי נאמן)

תוצאות הבחירות בחולון: הפתעה בבחירות למועצה

כוחה של ש"ס במועצת חולון ירד והיא משתווה עתה בגודלה לסיעות של שי קינן ומורן ישראל מסיעת הצעירים, שהצליח להכפיל את מספר המנדטים

פורסם בתאריך: 31.10.18 08:59

מערכת הבחירות בחולון הסתיימה במהלך הלילה עם סיכום קולות המצביעים בתוצאה הברורה: מוטי ששון נבחר בפעם השישית ברציפות לתפקיד ראש העיר וימשיך לכהן בתפקיד.
על פי נתוני משרד הפנים, בסיכום התוצאות זכה ששון ב-29,147 קולות – 41% מקולות הבוחרים – ובכך שמר על מעמדו כראש העיר. אחריו, בהפרש של 8,356 קולות, הגיע שי קינן למקום השני ולו הצביעו 20,791 תושבים.
המועמדים האחרים לראשות העיר זכו במספר הקולות הבא: במקום השלישי מורן ישראל עם 9,217 קולות. אחריו מיקאל בוזגלו עם 6,770 קולות, קרן גונן – 2,838 ואילן גזית במקום האחרון עם 1,755 קולות.
תוצאות ההצבעה למועצת העיר
תוצאות ההצבעה למועצת העיר על פי תוצאות מתקדמות: סיעת אמת בראשותו של מוטי ששון יורדת ל-6 מנדטים. ש"ס מאבדת מנדט אחד ויורדת ל-4 מנדטים. סיעתו של שי קינן מקבלת 4 מנדטים, כך גם סיעת צעירים של מורן ישראל שמכפילה את עצמה. סיעתם של עמוס ירושלמי ומיקאל בוזגלו זוכה ל-2 מנדטים אף היא. סיעת בחן – 2 מנדטים. מחל – 2 מנדטים.  סיעות ל, פה, וק' מקבלות מנדט אחד וייתכן כי בשקלול הסופי חלקן לא יעברו את אחוז החסימה.
יש לציין כי התנהלה מערכת בחירות מותחת עם ריבוי מועמדים, שלא נראתה בחולון שנים רבות. על אף זאת הצליח ששון לגרוף את המספר הרב ביותר של קולות המצביעים והוביל מעל שי קינן בהפרש של יותר מ-8,000 קולות. זאת, ככל הנראה, לא מעט בזכות קולות החרדים. יש לזכור שמפלגת ש"ס היתה עד היום שותפה בכירה בקואליציה של ששון. עם זאת, על פי התוצאות, הברית של ששון עם ש"ס לא תוכל לעזור לו לייצר קואליציה באופן אוטומטי והוא יהיה חייב להכניס שותפים חדשים כיוון שכוחה של ש"ס במועצה ירד והיא משתווה עתה בגודלה לסיעות של שי קינן ומורן ישראל.


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. ציון ציוני

    הרבה אנשים טובים בחולון הבטיחו לקינן שילכו איתו ובסוף הלכו עם מוטי ששון.

  2. הזבוב שעל הקיר

    הידד לנסיך קינן שלא היה מלך 25 שנה ולקח 20.791 קולות כשששון ששלט 25 שנה קיבל כולו יותר 8356 קולות וזה מתוך 200,000 תושבים.
    היינו מצפים שמי שטוען כמה הוא טוב יקבל אחרי 25 שנה לפחות איזה 50,000 קולות מצב שאינו אפילו מתקרב ומעיד על האיש!כמה עצוב

  3. מנשה

    למזלו של מר מוטי ששון היריבים הפוליטים שלו מנהלים קרבות בינם לבני עצמם עד כדי כך שחלקם מגייסים לו תמיכה. דבר שחוזר על עצמו כמעט כל מערכת בחירות ובייתר שאת במערכה שזה הסתיימה. לו המתמודדים היו מאחדים כוחות יחדו היה משתנה משהו בעיר הזאת וזאת שבפעם הראשונה מר ששון מקבל 41 אחוז תמיכה לעומת אחוזי תמיכה גבוהים במערכות קודמות.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר