ברנרדו בלחוביץ עוזב את מסעדת גורדוס – תעבור לניהול נדב ועדי הימלבלוי

"הם הציעו הצעה כספית נדיבה, שקשה היה לסרב לה", הסביר בלחוביץ הוסיף שמעתה יתרכז בקפה גן סיפור ובמסעדת סילו

פורסם בתאריך: 13.12.18 18:59

ברנרדו בלחוביץ הפתיע והודיע היום (חמישי) כי יעזוב את מסעדת גורדוס. הניהול והבעלות יעבורו לשותפו נדב ועדי הימלבלוי. "הם הציעו הצעה כספית נדיבה, שקשה היה לסרב לה", אמר בלחוביץ לשאלת "השקמה חולון" מדוע החליט לעזוב את המסעדה שהוא מזוהה עמה כל כך.

"לפני שלוש שנים הקמנו את מסעדת גורדוס, פרויקט שאני גאה בו מאוד", כתב בלחוביץ בעמוד הפייסבק שלו והוסיף: "גורדוס הינו מקום בילוי לכל המשפחה שהגדיר מחדש את גבולות התעוזה והיצירתיות. העסק, שנבנה לאחר שנת עבודה אינטנסיבית ועבר תקופת הכנה מאומצת, הפך במהרה להצלחה מסחררת אשר הסבה לנו גאווה גדולה וזכתה לחשיפה אדירה בארץ ובחו״ל. היום, שלוש שנים אחרי, אנו נפרדים ומאחלים לנדב ועדי הימלבלוי שימישכו בעסק, הצלחה רבה בהמשך הדרך ומאחלים לגורדוס שתמשיך לגדול, לבעוט ולהעיז תחת ניהולם".



בלחוביץ הוסיף כי הוא ושותיו יתרכזו בקפה גן סיפור ובמסעדת סילו וב"חלומות נוספים שעובדים עליהם כיום ובתקווה שנוכל לשתף אתכם בעתיד. עד אז אנו נשמח להמשיך ולארח אתכם במסעדותינו בחולון ובכל רחבי הארץ", כך כתב.

בלחוביץ בלט בתחום הקולינריה המקומית, ובתקופת הבחירות המקומיות גם בוויכוחים הסוערים שניהל מול ניסים ברכה, מבעלי מסעדת ה"סעידה" והבר-מסעדה "ברוני" בחולון. זאת, על רקע תמיכתו של ברכה בראש עיריית חולון מוטי ששון והצטרפותה של אחת מהמקורבות לצוות ה"סעידה" לרשימתו.

מסעדת גורדוס בולטת בעיר ובאזור בעיקר בזכות מנות קינוחי השחיתות שהיא מציעה לסועדים, ומשמשת כמקום בילוי מרכזי במתחם לה-פארק. לא ברור כיצד תשפיע על המסעדה עזיבתו של בלחוביץ, שהיה השותף המתוקשר ביותר והכוח המניע בקבוצה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורטל ברגיל

    ברנארדו אלוף, בזכותו חולון חוותה חויה קולינארית ברמה גבוהה מאוד.
    לפני גן סיפור, סילו וגורדוס לא היה מקום בחולון שהגיש אוכל ואוירה איכותיים כפי שהמסעדות שלו מציעות.
    בהצלחה רבה לברנארדו

  2. גן.סיפור.הצלחה

    אחלה אוכל ואחלה שירות ! פעם בחולון היה רק פיצה דומינו ובורגראנץ'…

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר