צילום: Rawpixel.com / shutterstock.com

סניף קפה לנדוור בקוגל נסגר במפתיע – עובדים טוענים שלא קיבלו שכר

כ-15 בני נוער טוענים שלא שולם שכרם. הנהלת הרשת: "בזמן הקרוב יחזור הסניף לפעילות מלאה תחת הנהלה חדשה"

פורסם בתאריך: 14.8.19 18:08

כשנה וחצי בלבד לאחר שנפתח, נסגר סניף קפה לנוודר. זאת, לאחר שהזכיין עזב את המקום. עם סגירת הסניף כ-15 בני נוער מחולון טוענים כי לא קיבלו שכר עבור עבודתם. כמו כן, מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי הסניף צפוי להיפתח מחדש, עם הנהלה חדשה כאשר לא ברור האם העובדים יקבלו את כספם.



עם תחילת החופש הגדול, נענו מספר בני נוער מחולון למודעת הדרושים שפרסם הזכיין. הם הועסקו כמלצרים, בשכר בסיס ותוספת טיפים.

אלא שלפני כחודש עזב במפתיע הזכיין. המקום שנפתח רק לפני כשנה, נסגר ובני הנוער שעבדו נותרו ללא שכר. בסך הכל מדובר בסכום כולל של כ-60 אלף שקל.

"הבן שלי עבד בחופשת הקיץ כמלצר ועדיין לא קיבל שכר עבור החודש שעבר", אומרת אמו של אחד הנערים, "אנחנו לא מקבלים מענה וגם הנהלת הרשת שאליה פנינו לא יכולה לסייע לנו, משום שאינה אחראית על הזכיינים. ומה אני אמורה להסביר לבן שלי? שככה מתנהגים? זו בושה".

לטענת האם ולטענת הילדים לאחר שפנו לסניף הובטח להם פעם אחר פעם כי הנושא יטופל והכסף יועבר, אולם דבר לא נעשה. "חייבים לנו אלפי שקלים ומתעלמים מאיתנו", אומר אחד הנערים.

בנוסף, מספרים הנערים כי קיבלו ממנהלת הסניף הודעה לפיה הסניף יועבר לזכיין אחר ולא יועבר שכר. "צוות יקר, בעקבות הליכים כאלו ואחרים מול הרשת ובעקבות החלפת בעלים, הסניף ייסגר עד להודעה חדשה", כך כתבה, "לאחר שהסניף ייפתח מחדש תקבלו הודעה. מי שירצה להמשיך עם הבעלים החדשים מוזמן להמשיך".

עוד ציינה כי "בנושא המשכורות: אין לחברה אפשרות להוציא כספים עד לסיום ההליכים המשפטיים בנושא. כמובן שנשתדל לקצר את ההליכים ונעדכן אתכם".

הנערים זועמים. "חיכינו לכסף הזה ועבדנו עבורו ואף אחד לא לוקח אחריות".

מהזכיין לא התקבלה תגובה.

מרשת קפה לנוודר נמסר: "מדובר בזכיין שלא עמד בסטנדרטים של לנדוור על כן, הוחלט לסיים עימו את ההתקשרות. בזמן הקרוב יחזור הסניף לפעילות מלאה תחת הנהלה חדשה ואנו פועלים מול הזכיין כך שזכויות העובדים ימולאו במלואם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר