כיצד נפילת אריח הובילה לשמועות מרשועות שגרמו לנזקים ל"פלאפל כיד המלך"?

מחסומים ארעיים שהציבה העירייה מסביב למספר בתי עסק, הובילו לגל שמועות שפגע בעסק הוותיק והמוכר בחולון

פורסם בתאריך: 22.9.19 10:44

העסקים שנפגעו בגלל שמועות: לפני כשבועיים נפלו מספר אריחי חרסינה מהחיפוי החיצוני של מבנה ברחוב דב הוז ופגעו במדרכה וברכב שעמד במקום. בשל החשש מפגיעה בעוברי אורח, הוחלט בעירייה להציב מחסומים ארעיים למשך 30 יום, בכדי למנוע את תנועת העוברים והשבים עד לתיקון הבעיה. בעקבות הצבת המחסומים גילה בעל עסק ותיק כי נפצו שמועות בנוגע לאיכות המזון בעסק שבבעלותו שגרמו לו לנזקים רבים.



במקטע שנסגר לתנועה שוכנים שלושה בתי עסק שמקור פרנסתם נפגע בעקבות הצבת המחסומים. אחד מבעלי העסקים שנסגרו הוא אלעד בלחני, בן 32 נשוי ואב לשלושה. אלעד, דמות מוכרת בעסקי המזון בעיר, הבעלים של המקום הוותיק "פלאפל כיד המלך", גילה לתדהמתו כי נפוצו בעיר שמועות זדוניות על פיהן העירייה חסמה את הכניסה לעסק שלו כיוון שנתגלו בחנות שלו בעיות תברואה קשות.

האריח שנפל. צילום: השקמה

בשל החשש מעוצמת השמועות, יצא אלעד בפוסט נוקב בדף הפייסבוק שלו, שם הבהיר כי המקום נסגר עקב החלטת מחלקת ההנדסה של העירייה ולא מסיבה תברואתיות – כפי שנטען בשומות הנפוצו.

"לכל אלה שכואב להם כי שבחור צעיר טיפה מצליח והם קמים בבוקר ומחליטים לעשות לו לינץ'. אני מצרף לכם את הדרישה של מחלקת הנדסה מטעם עיריית חולון, שבה מוסבר כי המקום נחסם עקב קריסה של חיפוי הבניין", כתב אלעד והבהיר כי כתוצאה מהקריסה ניזוק רכוש בלבד.

ל"השקמה חולון" מספר אלעד: "העסק שלי מפרנס כיום שלוש משפחות. מאז ומתמיד הושטנו יד ותרמנו אוכל לנזקקים, כואב הלב שדווקא כעת, כאשר הפרנסה שלנו נפגעה בגלל הקריסה, אנשים מוציאים את דיבתנו רעה עם שמועות שקריות".

בנוסף סיפר כי הגיע להסכמה עם הרשויות, לפיה הכניסה לעסק שלו תתאפשר לאחר שיתקין סככה מחוץ לחנות הפלאפל שבבעלותו, זאת על מנת להקנות ביטחון לקונים שיגיעו. "אני מקווה שדיירי הבניין יתקנו במהרה את הליקויים והעסק יחזור לתפקד כבימים עברו כבר בזמן הקרוב".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "החסימות במקום הן לפרק זמן של 30 יום בלבד שטרם חלפו. עוד הובהר כי נמסרה דרישה לדיירים לתקן את הליקויים שהתגלו וכי החסימה נועדה להגן על העוברים והשבים עד שהבעיה תיפתר".

 

המחסומים שהוצבו

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

3 תגובות
  1. אבי

    והפתרון הוא אחד: פינוי בינוי לכל דב הוז – סוקולוב לאורכה ולרוחבה, הגדלת הכבישים ועוד שישנו את חזות העיר.

  2. קונה מהם

    עושים את העבודה שלהם נאמנה. באמת עוזרים לאנשים נזקקים. חבל שיש אנשים קנאים.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר