"זה היה מזעזע": זה מה שגילתה תושבת חולון שהזמינה המבורגרים

תושבת העיר שגילתה עובש בלחמניות, חזרה לסניף המזון המהיר וביקשה לבדוק את כל הלחמניות אבל לא ממש זכתה לשיתוף פעולה. כך זה נראה:

פורסם בתאריך: 4.10.19 11:01

לחמניות המבורגר מלאות עובש בסניף המבורגרייה בחולון – זה מה שחיכה לתושבת העיר.

אתמול (חמישי) נכנסה האישה לסניף המבורגרייה בחולון. היא הזמינה שלושה המבורגרים, שניים לילדים ואחד לעצמה שאותו אכלה כשהוא עטוף.



"כשהגענו הביתה ופתחנו את העטיפות בבית, בני אמר לי: 'אמא, משהו לא טוב בלחמנייה'. אמרתי לו שזה בטח המלפפון החמוץ ואז הוא התעקש, פתח את העטיפה ונדהמתי לגלות שהלחמניות ישנות ומלאות עובש. זה היה מזעזע", היא מספרת ומוסיפה כי חזרה עם שתי הלחמניות לסניף ההמבורגרייה.

 

"הראיתי את הלחמניות לאחראית המשמרת בסניף והיא אמרה שהיא מוכנה לזכות אותי על שתי הלחמניות", היא ממשיכה, "אבל הסברתי לה שהזיכוי לא מספיק. שחייבים לבדוק את כל הלחמניות שבמטבח, משום שסביר להניח שלא רק הלחמניות שקיבלתי הן ישנות ומלאות עובש".

אולם אחראית המשמרת סירבה, כך לטענת האישה, שמוסיפה: "זעזע אותי היחס של העובדים בסניף. הם התייחסו לכך בביטול, לא רצו לפצות אותי וסירבו לבדוק את שאר המוצרים במטבח".

 

מהנהלת המקום טרם נמסרה תגובה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

4 תגובות
  1. אחמד

    פעם הבאה תבשלי אוכל בבית ואת תאכילי את הילדים בזבל מה חשבת שהמקום נקי הפעם ראית ואלף פעם את לא רואה

  2. מישי

    לחם עם מרגרינה וסחוג ביתי, ולא אוכל מעופש. לילדים עדיף המבורגר תוצרת בית, כמו שמכינים קבב רק בקציצה לתנור , לא מבינה איך אנשים מזמינים מחלות מתוך ידיעה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר