צילום: אפיק גבאי

אחרי ההרצה: במסעדת הבשר פיצחו את הטעם המקומי עם תפריט חורף חדש

ארבעה חודשים אחרי שהביאו את בשורת מעשנת הבשר לחולון, "משפחת שכטר" פונה גם לצמחונים ולאלה שמעדיפים את נתחים עשויים על הגריל

פורסם בתאריך: 26.10.19 09:32

ארבעה חודשים אחרי שנפתחה והביאה לחולון ולאזור את בשורת הבשר המעושן, מסעדת "משפחת שכטר" של האחרים ברכה יוצאת מתקופת ההרצה, עם כמה תובנות הנוגעות לקהל המקומי ותפריט חורף ששם דגש על נתחי בשר בהתליך עשייה ארוך יותר, סוג של אוכל מנחם לימים הקרים שצפויים לבוא.



"משפחת שכטר", הממוקמת במתחם לה פארק בחולון, נפתחה לפני ארבעה חודשים וכבר בימיה הראשונים הפכה מוקד עלייה לרגל מצד חובבי הבשר בזכות המעשנות. עבור הבעלים, ניסים ברכה מה"סעידה", זה היה חלום ישן: להפעיל מעשנת בשר בחולון, עם תפריט שנשען על המתכונים של שושלת קצבים יהודים מברוקלין – משפחת שכטר, שעל שמה נקראת המסעדה.

התפריט, בהתאם, הוא מחווה לברביקיו אמריקאי קלאסי, עם נגיעות ים תיכוניות. את הפיוז'ן בין אמריקאי למקומי מובילים השף ערן אבני, מאסטר הבשר שעבד במטבחים כמו בי 12 ופונדק דה לוקס, לצד השף בן סימן טוב, שהגיע למסעדת "משפחת שכטר" לאחר התמחות במטבח ים תיכוני, אחרי שנתיים של עבודה כשף במלונות בוטיק בקפריסין.

"אחרי שפתחנו והרצנו את המקום, גילינו כמה הציבור בחולון ובארץ משווע לטעמים מעושנים", אומר ניסים ברכה, "הקמנו מסעדה מיוחדת בעיר והקהל מגיע ומצביע ברגליים. הופתענו מההיענות הגדולה של הקהל ובמהלך ארבעת החודשים הראשונים של ההרצה למדנו יותר על הטעמים שהקהל מבקש, החלפנו מנות, הוספנו יותר מנות של ירקות על הגריל, פולנטה, מנות ראשונות ועיקריות על בסיס צמחוני שלא היו קודם. החלטנו גם להציע מנות שעשויות על הגריל ולא רק במעשנת, בעקבות בקשות מצד הסועדים.  עכשיו, כשיש סימנים של חורף, אנחנו משיקים מנות חדשות של נתחים מיוחדים, המגיעים על העצם בתהליך עישון שאנחנו עושים אצלנו על הגריל עם עצי אלון בעלי תקן בריאותי וטעם וארומה יותר עשירים".

צילום: אפיק גבאי

בין מנות הבשר שמציע התפריט החורף, ניתן למצוא במנות הראשונות כרובית על הגריל, מיקס פטריות ו"נקניקיות מהגרים" – עם מתכון מיוחד שהרכיב  עבור המסעדה השף ערן ביק.

בגזרת העיקריות נוספו נתחים גדולים של סוגי בשר שונים, כמו אסאדו על העצם, כתף טלה במשקל של כמעט שני קילוגרמים ונתחי סטייקים מעושנים. ובעתיד, מתברר, מתכוונים במ"משפחת שכטר" לשלב בתפריט גם מנות דגים.

"אנחנו מגישים מטבח ברביקיו אמריקאי הכי מטורף שאפשר לייצר בארץ, ולצידו טעמים ים תיכוניים כמו שהחך הישראלי אוהב", אומר ברכה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר