המומחית לגלידה מחולון הגשימה חלום: גלדריה ליד הבית שבו גדלה

המודעות הצרכנית, הנראות בעידן האינסטגרם והתחרות הקשה: טל ליאור, רק בת 28, שהפכה מומחית בתחום הגלידריות, החליטה שהיא רוצה גם סניף משלה

פורסם בתאריך: 3.1.20 09:55

עבור טל ליאור מחולון, רק בת 28, שמשמשת כבר שבע שנים כמנהלת השיווק של רשת הגלידריות "גולדה" בכל רחבי הארץ, זה מתבקש לפתוח סניף במקום שבו נולדה וגדלה – חולון. לפני תשעה חודשים זה קרה. למרות החשש הגדול, היא החליטה להשיק סניף מקומי שאותו היא מנהלת במקביל לניהול ברשת.



"בשנים האחרונות התמקדתי יותר בתחום הניהולי של הרשת, עם הקמת סניפים, שירות לקוחות וכל מה שקשור בזה", אומרת ליאור. "בשנה האחרונה הקמנו 22 סניפים, כשאחד מהם הוא הסניף בחולון שהוא בבעלות שלי".

איך הקהל בחולון קיבל את "גולדה". אחרי הכל, יש בעיר לא מעט גלידריות טובות לא פחות?

"מהרגע שפתחנו אנחנו מקבלים פידבקים טובים ולקוחות חוזרים שפוקדים את הסניף על בסיס יומי וכן, יש מקום לכולם, תושבי חולון הם צרכני גלידה כל השנה ולראייה כולם עובדים".

"חולון זו העיר שבה גדלתי וזה מרגיש כמו בבית לפתוח עסק בעיר שלך", היא מסבירה, "חולון היא עיר הילדים ואין חיבור מתבקש יותר מגלידה וילדים. יש ילדים מהאזור שפוקדים את הסניף בכל יום. את רוב הלקוחות אני מכירה מהתקופה בה גדלתי בעיר, וגם הלוקיישן שנבחר קרוב לבית ילדותי ככה שכל המשפחה עוזרת לי בעסק".

זה לא קשה לעבוד יחד עם המשפחה?

"בדיוק ההיפך. התחום שבחרנו הוא כיפי וגם העבודה היא כיפית. אני מוכרחה לומר שהעבודה לצד המשפחה מאוד עוזרת ומפרה, וכמובן העובדה שהסניף קרוב לבית אז בכל רגע נתון אפשר להקפיץ מישהו מהמשפחה שיבוא לעזור".

את כבר שבע שנים בתחום שעבר לא מעט שינויים.

"לחלוטין. היום הקהל מבין יותר מה הוא מכניס לגוף ולכן הוא מחפש את הגלידה הטרייה, חומרי הגלם הטריים והוא בוחר איפה הוא יאכל גלידה. בלי קשר, הצרכן מבקש היום מעבר לגלידה, הוא רוצה חוויה. היום לצאת לגלידריה זה בילוי לכל המשפחה וכבר מזמן לא רק גלידה".

איך בכל זאת משווקים גלידה היום, בעידן האינסטגרם?

"יש מספר פרמטרים ביניהם העיצוב, הנראות והטעם, אבל המוצר תמיד יישאר אותו מוצר וטעם. הגלידות מוצגות בוויטרינה והן גבוהות מרשימות, אוסף הצבעים והטעמים הייחודים הם גם פרמטרים חשובים. אנחנו לוקחים בחשבון איך הגלידה מצטלמת ועוברת ברשתות החברתיות בכל הסניפים שלנו".

את רק בת 28, מה עם תחביבים, יש לך זמן לזה בין העבודה בשיווק לבין הזמן שלך בניהול העסק בחולון?

"האמת שאין לי הרבה פנאי לתחביבים.  שני הדברים דורשים ממך הרבה מאוד זמן והלוח זמנים מאוד צפוף. אבל כשיש לי אז אני אוהבת לעשות כושר וריצות בים ולהיות עם המשפחה וחברים".

את הילדה אהבת גלידה? חשבת שזה מה שתעשי בגיל מבוגר יותר?

"כל חיי אהבתי גלידות מאז שאני זוכרת את עצמי. יש לי גם תמונה כילדה קטנה שמחזיקה גלידה ביד ואמא שלי אומרת כל הזמן שהיה לה ברור שזה התחום שאני אעסוק בו. היא צדקה".

יש כבר הכנות לקיץ?

"נשיק טעמים חדשים עם שילובים מעניינים, ובנוסף בכל שנה אנו מביאים חידוש אחד מרכזי. בשנה שעברה זו הייתה הגלידה שמחליפה צבעים והשנה אנו עובדים על רעיון חדש ומקורי שיכבוש את לב הקהל. אני יכולה לספר שאנחנו מתכננים חזרה לרטרו ומרכיבים קולקציית גלידות המשלבות שמנת ופרי".

ולסיום, מה הטעם האהוב עליך?

"שוקולד בייגלה. זה טעם שמשלב מליחות ומתיקות ומורכב משוקולד חלב, שברי בייגלה וקרמל מלוח. השילוב הזה גורם לי שוב ושוב להתאהב בו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים  וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. חוזה

    סגורים רוב הזמן… לא ברור מתי הגלידה הזו פתוחה… מרגעד שזה לא רציני

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר