בתום השיפוצים: מסעדת "קינג ג'ורג" בחולון נפתחה מחדש I צפו:

אחרי שיפוצים חוזר גם החומוס, ובמקום כבר חושבים גם על שדרוג התפריט

פורסם בתאריך: 14.2.20 10:04

אחרי חמש שנים בהן פעלה מסעדת "קינג ג'ורג" במתחם עזריאלי בחולון, יצאה המסעדה להפוגה קצרה לטובת שיפוצים. השבוע היא חזרה לפעילות מלאה, במראה משודרג עם הקונספט המוכר. 



שון רפאל, מנהל המסעדה, אומר ל"שקמה חולון": "המקום היה סגור למשך חודש עקב החלפת הזכיין והשיפוצים. במסגרת השיפוץ תוקנו הריצוף, התאורה, חלק מהעמדות ומיזוג האוויר. שמרנו על התפריט הקיים, אבל יש בהחלט רצון לשדרג ולחדש גם אותו בהמשך עם מנות חדשות".

הפורמט יישאר כפי שהוא היה, עם מחירים זולים?

"מראש זה היה הקונספט שלנו. המטרה היא להציע אוכל במחיר שווה לכל כיס ושמתאים לכל משפחה, ולספק מגוון רחב של פסטות, בשרים ודגים. לכולם יש מה לאכול בתפריט, והכל מחומרי גלם מעולים ועם גודל מנות גדולות ומשביעות".

איך מגיב הקהל?
"הקהל החולוני מאוד לויאלי וברגע שהוא מקבל שירות ואוכל טוב הוא מגיע בקביעות למסעדה עם כל המשפחה. יש לנו מגוון גדול של לקוחות קבועים מזה שנים. הם מצביעים ברגליים ואוהבים להגיע עם המשפחות ולצאת לאכול ביחד".

יש סביבכם המון מסעדות. איך אתם מתמודדים עם התחרות?

"התחרות במתחם בריאה ועושה טוב לכולם. בסופו של דבר הלקוחות יודעים להבחין איפה הם מקבלים את השירות הטוב ביותר ואיפה המנות הטובות ביותר, ואת זה אנחנו מתחייבים לספק".

מה לדעתך מנת הדגל שלכם?

"בלי ספק ההמבורגר שלנו והשניצל שידוע בגודל הענק שלו. אגב, החומוס-חמוצים הידועים ברשת, שלא סופקו בשנה האחרונה, חוזרים ביחד עם הזכיין החדש בעלות סמלית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר