צילום: דרור ורשבסקי

בעקבות הקורונה: בר עם תפריט שף יושק בקרוב במתחם לה פארק בחולון

לאחר שמסעדת השכטר נסגרה בעקבות משבר הקורונה, בעלי המסעדה הקימו בר עם תפריט שף: "אנשים מעדיפים להוציא פחות כסף, לכן הבאנו משהו קליל"

פורסם בתאריך: 3.7.20 12:36

כשנה לאחר שנפתחה ונחלה הצלחה רבה בעיר, נאלצה מסעדת השכטר לסגור את שעריה בעקבות משבר הקורונה. עדיין לא ידוע האם ומתי היא תיפתח מחדש, אבל בינתיים השף בן סימן טוב כבר מתכונן להשקה של בר חדש במתחם לה פארק, שהותאם למציאות בצל המגפה. הבר החדש, עם תפריט שף, צפוי להיפתח בחודש הבא, כאשר בינתיים עדיין לא הוחלט מה יהיה שמו.



סימן טוב הגיע אל מסעדת השכטר לפני שמונה חודשים, זאת לאחר ששימש כשף במלון בוטיק בקפריסין. במסעדת השכטר הוא בנה תפריט שכולל מאכלים ים תיכוניים ויצר גיוון. עד פרוץ משבר הקורונה, המסעדה שפעלה במתחם לה פארק נחלה הצלחה גדולה. מאז הושק התו הסגול לפתיחה המסעדות, נותרה השכטר סגורה וטרם ידוע מתי תוכל להיפתח. "לפני הקורונה הייתה עבודה יפה כמו שצריך ואנשים באו ובילו", מספר סימן טוב, "אחרי הקורונה אנחנו מחשבים מסלול מחדש כי עכשיו אנשים נמצאים גם במצוקה כלכלית. אין לנו עדיין מועד לפתיחה של השכטר והוא לא יהיה בקונספט שבו פעלה. לכן, עכשיו אנחנו מתכננים לפתוח מקום חדש שיהיה בר עם מטבח של שף במתחם לה פארק".

מה יהיה שם?

"הבשורה החדשה תהיה טאבון מגניב ומטבח חיצוני. בר עם 60-70 מקומות ישיבה. זה משהו יותר קטן ונחמד כמו שיש בתל אביב, רק בלי לצאת מחולון".

צילום: דרור ורשבסקי

סימן טוב אומר כי לדעתו אין מנוס מכך שענף המסעדנות כולו יפנה לכיוון של מסעדות קטנות יותר בעקבות משבר הקורונה. "אלה תופעות הלוואי של הקורונה. אתה לא יכול להאכיל כמות רבה של אנשים בו זמנית בגלל המצב", הוא אומר, "יש גם את עניין המחירים של המנות, כיום אנשים מעדיפים להוציא פחות כסף, אז אנחנו מציעים משהו יותר קליל. מסעדות עם מנות פשוטות יותר יוכלו להמשיך ולהתקיים, לעומתן מסעדות רציניות עם מחירים גבוהים זה משהו שפחות יעבוד. צריך לחשב מסלול מחדש ולהתאים את הקונספט למצב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר