צילום: Breaking The Walls / shutterstock.com

מי מסתתר מאחורי הקציצה: ההמבורגר המחתרתי מגיע לחולון

תחת השם "איש הלילה של חולון" יחלו משלוחי ההמבורגר הסודי, מבלי לחשוף את זהות השליח והשף

פורסם בתאריך: 28.10.20 12:42

אחרי שכבש את תל אביב: ההמבורגר המחתרתי יחל הערב (רביעי) לבצע משלוחים בחולון, תחת השם "איש הלילה של חולון". המשלוחים יתבצעו באמצעות הזמנות בוואטסאפ, כאשר לא ידועה זהות השליח והטבח שעומד מאחורי המנות. מדובר קונספט זהה לזה של הפרופסור הפועל בתל אביב, שהחל במשלוחים והתרחב לנקודת איסוף בלוקיישן סודי המזכיר תחנת סמים.

"זו תהיה פתיחה משוגעת של המעבדה", מספר אחד היזמים מאחורי ההמבורגר המחתרתי של חולון. "אנחנו נעבוד ונהיה פתוחים למשלוחים בלילה, מהשעה 21:00 ועד 04:00 לפנות בוקר. השליח יהיה מכוסה בשחור מכף רגל ועד ראש, כך שלא ניתן יהיה לזהות אותו".



היזמים הם תושבי חולון שמבקשים לשמור על זהותם בסוד. בינתיים הם הפיצו ברשתות החברתיות את הלוגו של "איש הלילה של חולון" ואת הטלפון להזמנות. ניתן לומר רק שאחד מהם עוסק בחיי לילה והשני הוא שף. השניים לא חוששים להשיק את ההמבורגריה הסודית בתקופת הקורונה, משום שהיא תישען על משלוחים בלבד. "השקענו מאוד בטעמים ואנחנו בטוחים שההמבורגר שלנו הוא משהו אחר לגמרי, גם מבחינת הבשר וגם מבחינת הנראות", מצהיר אחד משני הצעירים שעומד מאחורי ההמבורגרייה הסודית. "צבע הלחמנייה של ההמבורגר ששיגע את תל אביב הוא שחור, בחולון נציע לחמניות גם בשחור, כחול, צהוב וירוק".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר