משהו טוב קורה בגבעתיים: הזיגל בר מעיר לחיים את העיר

פורסם בתאריך: 25.8.22 07:50

בשנים האחרונות הפכה גבעתיים לבירה התוססת של קו תל אביב רמת גן, כשזו הקטנה באמצע משופעת בברים שכונתיים המלאים ערב ערב בקהל בליינים צעיר שצמא לוייב נכון וטוב.

אחד כזה הוא הזיגל בר, שמתבלט בלב ליבו של רחוב כורזין בעיר, אל תתנו לרחוב להטעות אתכם, ביום יום הוא משופע בשלל מסעדות המיועדות לקהל שעובד במתחם ובערב הוא פורח

בזיגל בר תמצאו מבחר אלכוהול מגוון, תפריט אוכל עשיר במיוחד ואווירה שמחה ומרימה. המקום גדול מאוד ומתאים למגוון רחב של חוויות, בין אם אתם מחפשים לצאת להשתגע בסופ"ש ובין אם אתם רק רוצים להיפגש עם החברים לבירה.

על הזיגל בר אמונים רביב שמש (25) וג'ונה נאור (26), הבעלים של המקום, הם אנשי חיי לילה ותיקים שהיו אחראים לכמה מהמסיבות והאירועים  ועכשיו הם בחרו להביא לעיר  את השילוב בין בר אלכוהול לבית קפה שכונתי שככל הנראה יגרום לכם לרצות להזמין מקומות במקום.

האווירה ב"זיגל" לא דומה לשום דבר אחר שאתם מכירים ומתאימה לכל מצב רוח, כך שבין אם באתם להרים צ'ייסרים ולהתקרחן ובין אם בא לכם לשתות משהו בערב קריר – זה המקום בשבילכם.

במהלך השבוע ניתן להנות מאווירה רגועה ונעימה עם אוכל טוב, קוקטיילים ובירות ובמהלך סופי השבוע הבר הופך למקום שמח בו אפשר להעביר ערב שלם בהנאה.

במנות הקיץ החדשות יש בין השאר מנות נשנושים שהולכות נהדר ליד האלכוהול כמו "נקצ'יפסיות של הזיגל"– מנה המשלבת צ'יפס אמסטרדם ונקניקיות פרגית עם רוטב צ'דר, מגוון סלטים טרי ומרענן כמו סלט הקיסר שהיה פשוט טעים ומרענן, פיצות בעבודת יד עם רטבים כמו שמנת כמהין או עגבניות וטופינגים שמתחילים במוצרלה ופרמזן, עוברים דרך בצל ירוק ואפילו עם אננס ופפרוני, "טאקוס טונה אדומה" המורכבים מסביצ'ה טונה המונח מעדנות על טאקוס פריך בליוות אננס, בצל סגול, כוסברה ווינגרט פונזו ועוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר