פטיש- צילום רונן מלחן
פטיש- צילום רונן מלחן

הפטיש fat-ish שלהן

חדש: פטיש fat-ish בייקרי וסנאקשופ מושחת, מופרע, תוסס וצבעוני בחולון

פורסם בתאריך: 13.11.22 14:55

לינור וקסמן ודורין אברהם, הגשימו את הפנטזיה שלהן ופתחו את fat-ish, בייקרי וסנאקשופ בוטיקי, מופרע ומושחת בעיר מגוריהן- חולון.



דורין אברהם השפית והקונדיטורית, התחילה את דרכה עם חיים כהן, בהמשך עבדה מספר שנים עם עומר מילר וכיהנה כמנהלת האולפן הקולינרי של משחקי השף. לינור וקסמן DJ בנשמתה ומסעדנית בהווייתה, ניהלה מסעדות רבות ואף היתה בעלים של סניף ג'פניקה. השתיים הכירו במטבחים התאהבו והתחברו.

בזמן הקורונה החלו לייצר מהבית את הפטיש שלהן: עוגיות אמסטרדם. הן שכללו, טעמו, ניסו והוציאו קולקציה של עוגיות אמסטרדם מעולות שמהר מאוד הפכו לסולד אאוט. אל הקולקציה הזאת נוספו גם אלפחורס, כנאפה עם גבינה שגיבנו בעצמן ועוד מטעמים "שמנצ'יסטים אוהבים" לדברי לינור.

הקהל שלהן הלך והתרחב. והן החליטו להגשים את החלום ולפתוח את הפטיש שלהן. פטיש הוא גם הפרעה והשם של המקום כתוב כ fat-ish ומעיד על מה שהוא מביא: בייקרי וסנאק שופ, בוטיקי מושחת, צבעוני ותוסס בדיוק כמו שתי "האימהות" שלו.

פטיש-מלכת הצינתורבצק פיצה עם רביולי- צילום רונן מלחן

פטיש-מלכת הצינתורבצק פיצה עם רביולי- צילום רונן מלחן

פטיש, הממוקם ברחוב הרוקמים, בסמוך למתחם עזריאלי חולון, עוצב על ידי המעצבת דיאנה פליישר, בצבעים פסטלים של ורוד וירוק, מושבים קטיפתיים, ושולחנות קטנים, המשמשים רקע עדין לצבעוניות המשובבת של המאפים והמוצרים הנמכרים במקום. האורחים של פטיש מרגישים את החמימות והמשפחתיות הבלתי אמצעית, בשירות, בעיצוב וכמובן עם כל ביס.

מדי בוקר יוצאת לוויטרינה קולקציית המאפים, ממולאים בקרמים איכותיים הנוזלים בכל ביס. כריכים נהדרים עשויים בקפידה, סלטים מצוינים, עוגות, קינוחים וכמובן קולקציה של עוגיות אמסטרדם מושחתות. לכל מוצר יש את ההפרעה הקטנה שלו. התפריטים משתנים במהלך היום ומציעים את כל החשקים לבוקר, צהרים ואפילו למאנץ' לילי. בנוסף מוצעים במקום מגשי אירוח צבעוניים ומושחתים המתאימים גם להאפי האוור עבור המשרדים בסביבה.

על כל מה שהן מייצרות ניתן כל להתענג במקום עם קפה משובח של BoBo , לקחת הביתה או להזמין משלוח במארז פטיש מעוצב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר